Στο επίκεντρο της επιχειρηµατικής µας δραστηριότητας βρίσκεται ο καταναλωτής και οι ανάγκες του. Στόχος µας είναι να προσφέρουµε στους πελάτες µας προϊόντα άριστης ποιότητας, πλούσια σε γεύση, µε άψογη εµφάνιση, ικανοποιώντας κάθε απαίτηση και κάθε γούστο.

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία ΑΕ είναι η µεγαλύτερη εταιρεία παραγωγής και εµπορίας µπίρας στην Ελλάδα. Ιδρύθηκε το 1963 από µια οµάδα ελλήνων επιχειρηµατιών και αποτελεί µέλος του οµίλου Heineken NV. Το 1965 τέθηκε σε λειτουργία το πρώτο εργοστάσιο στην Αθήνα, το οποίο παρήγαγε την µπίρα Amstel. Λίγα χρόνια µετά ακολουθεί το δεύτερο εργοστάσιο στη Θεσσαλονίκη (1974). Μέσα σε λίγα χρόνια, µόλις το 1976, η Amstel είχε αναδειχθεί η πρώτη σε πωλήσεις µπίρα στην Ελλάδα, µία θέση που διατηρεί µέχρι και σήµερα.

Το portfolio ζύθων της εταιρείας εµπλουτίζεται σταδιακά, µε τη Heineken να προστίθεται το 1981 και το τρίτο εργοστάσιο στην Πάτρα να επεκτείνει ακόµη περαιτέρω τη δυναµική της εταιρείας το 1985.

Από το 1990 µέχρι και σήµερα η ανάπτυξη της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας είναι ραγδαία, καθώς ζύθοι από όλο τον κόσµο συνθέτουν την πλούσια και αξιοζήλευτη βεντάλια επιλογών: Erdinger, Murphy’s, Duvel, Chimay, Kirin, McFarland, Carib και Desperados, Fischer, Άλφα, Amstel Pulse, Krusovice, Tiger και Moretti. Το 1993 η δραστηριοποίηση της εταιρείας επεκτείνεται και προς τα εµφιαλωµένα νερά, µε το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Ιόλη και τις σύγχρονες εγκαταστάσεις στη Λαµία.
 
Το 1994 λαµβάνει το πρώτο πιστοποιητικό ποιότητας ISO 9002, ενώ σήµερα όλες οι πιστοποιήσεις της συµπληρώνουν το Quality Management System της εταιρείας (Ποιότητα, Περιβάλλον, Εργασιακή Ασφάλεια και Υγιεινή, HACCP).  Αξίζει να σηµειωθεί, ότι η Αθηναϊκή Ζυθοποιία ΑΕ, στο πλαίσιο της κοινωνικής της ευθύνης, έχει επιδείξει τα τελευταία χρόνια µία συνεχώς εξελισσόµενη, ουσιαστική, δυναµική κοινωνική και περιβαλλοντική δράση, αναπτύσσοντας προγράµµατα και ενέργειες που στόχο έχουν να βοηθήσουν στην περαιτέρω ανάδειξη και ευαισθητοποίηση της κοινής γνώµης για θέµατα που αφορούν στην κοινωνική προσφορά.

Η προστασία του περιβάλλοντος αποτελεί δέσµευση για την Αθηναϊκή Ζυθοποιία και τους εργαζοµένους της. Η χρήση φυσικού αερίου στις εγκαταστάσεις της, η ανακύκλωση, το πρόγραµµα καθαρισµού ακτών «κάτω από την οµπρέλα» της εκστρατείας Amstel Eco σε συνεργασία µε τη µη κυβερνητική οργάνωση Med SOS και ο καθαρισµός των υγρών αποβλήτων, αποτελούν απτά παραδείγµατα αυτής της δέσµευσης.

Η ευαισθησία της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας εστιάζεται όµως και στην υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ µε µία σειρά ενεργειών, η οποία εµπλουτίζεται διαρκώς και ενισχύεται µε την υποστήριξη της µη κυβερνητικής οργάνωσης «Νηφάλιοι στην υγειά µας». Στόχος είναι η ενηµέρωση όλων των οµάδων κοινού µε τα οποία ερχόµαστε σε επαφή γύρω από τους κινδύνους της αλόγιστης κατανάλωσης αλκοόλ.

Η φιλοσοφία της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας βασίζεται στο τρίπτυχο «Άνθρωπος, Περιβάλλον, Επιχειρηµατικότητα». Δίνει προτεραιότητα στον αρµονικό συγκερασµό της οικονοµικής ανάπτυξης µε το σεβασµό προς τον άνθρωπο και το περιβάλλον. Η φιλοσοφία αυτή, που συµβαδίζει απόλυτα µε αυτήν της µητρικής εταιρείας Heineken NV, διέπει όλες τις ενέργειες, και αποτελεί την πυξίδα για τις δραστηριότητές της τόσο σε καλές εποχές, όσο και σε δυσκολότερες.

Αναγνωρίσεις διετίας: 2008-2009
• Για την κοινωνική ευθύνη η Αθηναϊκή Ζυθοποιία έλαβε την ασηµένια διάκριση στο CRI Index 2009, ενώ διάκριση πήρε και ο Απολογισµός της εταιρείας του 2008, για την ενότητα «Αγορά» στα βραβεία «Bravo! Sustainability Awards».
• To 2009 η διαφηµιστική καµπάνια «Θα σκεφτόσουν τη ζωή χωρίς Amstel; » απέσπασε συνολικά 5 βραβεία Ermis Ad.
• Το πρόγραµµα της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας Amstel Eco, κέρδισε το Gold Ermis PR Award.
• Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία κέρδισε το βραβείο «Most Improved Brewery».
• Το 2008 το εργοστάσιο της Πάτρας της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας κέρδισε το «Heineken Brewery Award».