Ο όμιλος Σούπερ Μάρκετ Ασπίδα επιμένει στη στρατηγική της οργάνωσης με τεχνοκρατικούς όρους της πολύπλευρης δράσης των επιχειρήσεων μελών του, αξιοποιώντας την πολύτιμη εμπειρία τους στον χώρο των τροφίμων.

Το οικονομικό περιβάλλον της μικρομεσαίας, λιανεμπορικής επιχείρησης στην Ελλάδα, ήταν τα τελευταία 20 χρόνια εχθρικό. Εξ ου και η μείωση των μικρομεσαίων καταστημάτων στη χώρα μας.

Βέβαια, με τις τελευταίες εξελίξεις στην αγορά και τις αλλαγές που έχουν πραγματοποιηθεί τα τελευταία 2,5 χρόνια στις αγοραστικές συνήθειες του Έλληνα καταναλωτή, βρισκόμαστε μπροστά σε μια μεγάλη ευκαιρία για τα μικρομεσαία, ελληνικά καταστήματα, που θα αντιληφθούν τις νέες ανάγκες του καταναλωτή.

Δηλαδή, το να προμηθεύεται καθημερινά τα προϊόντα του οικονομικά, γρήγορα, σε καθαρό και φωτεινό περιβάλλον, από καταστηματάρχη που του χαμογελά και του εξασφαλίζει τη μέγιστη απόδοση ποιότητας και τιμής. Η επένδυση που πρέπει να κάνει μια τέτοια επιχείρηση είναι άμεση και είναι επένδυση τοπικού χαρακτήρα, με την υπογραφή και επιμέλεια του ίδιου του επιχειρηματία, τον οποίο ο όμιλος έχει τη γνώση και την εμπειρία να καθοδηγήσει σωστά. Δηλώνουμε κατηγορηματικά πως επενδύσεις που γίνονται στο πλαίσιο σύμβασης franchising ή υπό τη φιλοσοφία κακής αντιγραφής εκπτωτικών αλυσίδων, δεν έχουν καμία τύχη.

Μια επιχείρηση που εντάσσεται στο πλαίσιο που περιγράψαμε παραπάνω σηματοδοτεί την ανατολή μιας νέας εποχής. Με αυτές τις προϋποθέσεις μπορεί να ανήκει στον όμιλο Σούπερ Μάρκετ Ασπίδα και να οραματίζεται με αισιοδοξία το μέλλον. Αυτός είναι και ο ρόλος μας. Να εμπνεύσουμε αυτές τις επιχειρήσεις ώστε να εναρμονιστούν με τις απαιτήσεις του σήμερα και να τις θωρακίσουμε με σύγχρονα όπλα τεχνολογίας και marketing, με εισαγωγές προϊόντων, με προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, φυλλάδια προσφορών, κεντρική διακίνηση υπηρεσιών και προϊόντων κλπ.

Αυτή ήταν και η φιλοσοφία του ομίλου από την ίδρυσή του. Σημαντικό στοιχείο για την εξέλιξη της πορείας του στάθηκε η προσεκτική επιλογή των μελών του με κριτήρια όχι τόσο τα τετραγωνικά και τον τζίρο τους, αλλά τη φήμη, τη συνέπεια και τη διάθεσή τους να ακολουθήσουν τους βασικούς κανόνες του καταστατικού του χάρτη (όπως κοινή εμφάνιση, φωτεινές ταμπέλες, σημάνσεις, στολές προσωπικού κά).

Η ανταμοιβή του σήμερα είναι η πρόοδος στο σύνολο των υποψηφίων τότε καταστημάτων, τόσο σε ό,τι αφορά τα πάγια στοιχεία τους (ράφια, ψυγεία), όσο και στη μηχανογραφική τους υποστήριξη. Σήμερα στον όμιλο Ασπίδα είναι μέλη 180 ανεξάρτητες, παραδοσιακές, μικρομεσαίες επιχειρήσεις σούπερ μάρκετ με συνολικά 200 καταστήµατα λιανικής ανά την Ελλάδα, που απασχολούν πάνω από 1.650 εργαζόµενους.

Ο όμιλος συνεχίζει την προσπάθειά του να µεταφέρει στα καταστήµατα των μελών του το σύγχρονο marketing µε προωθητικά προγράµµατα, φυλλάδια προσφορών
και συµφέρουσες εµπορικές συµφωνίες.

Ο ρόλος του ομίλου
Οι υπηρεσίες αυτές που προσφέρει στα μέλη του συνεισφέρουν όχι μόνο στη δική τους ανάπτυξη αλλά και στην ενδυνάμωση του ρόλου που καλούνται να παίξουν στην τοπική τους κοινωνία.Δυστυχώς στο άμεσο μέλλον, με δεδομένη αυτή την οικονομική πορεία της χώρας, πολλές ελληνικές επιχειρήσεις θα οδηγηθούν στο αδιέξοδο και στον μαρασμό.

Η στρατηγική του ομίλου, υποστηριζόμενη από τους επιχειρηματίες του Ασπίδα, δίνει λύση και αποτελεί συγκεκριμένη πρόταση για το μέλλον των καταστημάτων τους αλλά και για την ανάπτυξη των σχέσεών τους με τους πελάτες, καλύπτοντας τις δικές τους ανάγκες. Πάμε να την υλοποιήσουμε!