Η διαμάχη μεταξύ των δύο μεγάλων αλυσίδων της Μεγάλης Βρετανίας, Tesco και Asda, που ξεκίνησε από μία διαφημιστική καμπάνια στον τύπο της δεύτερης έληξε υπέρ της.

Στην επίμαχη έντυπη διαφήμιση παρουσιάζεται μια γυναίκα με ένα παιδί, το οποίο κρατά στο χέρι του μια μεγάλη απόδειξη που γράφει «κερδίσαμε πάνω από 15 λίρες σε σχέση με την Tesco».

Η Tesco διαμαρτυρήθηκε στην επιτροπή που είναι υπεύθυνη για τη διαφημιστική δεοντολογία (Advertising Standards Authority), υποστηρίζοντας πως η διαφήμιση ήταν παραπλανητική, αφού στην καμπάνια γινόταν σύγκριση τιμών της Asda που εντάσσονταν σε προωθητική ενέργεια με τις κανονικές τιμές της Tesco. Η απάντηση, όμως, της Asda ήταν πως στην καταχώριση έδειχνε απλώς μια δήλωση καταναλωτή, χωρίς να υπονοείται πως οι πελάτες της θα έπρεπε να περιμένουν πώς θα μπορούσαν σε κάθε περίπτωση να πετύχουν αντίστοιχη εξοικονόμηση.

Η Asda θεωρείται στη Μ. Βρετανία ως το πιο φθηνό σούπερ μάρκετ. Αυτό που έχει, όμως, μεγαλύτερη αξία είναι ότι, σύμφωνα με έρευνα του περιοδικού The Grocer, χαίρει της εμπιστοσύνης των καταναλωτών σε ό,τι αφορά τις δηλώσεις της για προσφορές και εκπτώσεις.

Επίσης, σε έρευνα που πραγματοποίησε η εταιρεία Satmetrix, ειδικός σε θέματα πιστότητας πελατών, στην οποία συμμετείχαν 1.200 καταναλωτές, η Asda ξεχώρισε με θετικό πρόσημο, πολύ μπροστά από τους ανταγωνιστές της, σε ό,τι αφορά την εμπιστοσύνη.