Πάνω από το 1/4 των ερωτηθέντων σε σχετική έρευνα δήλωσαν πως δεν έχουν υποβληθεί σε οφθαλμολογικό έλεγχο τα προηγούμενα τρία χρόνια, ενώ σε σύνολο 1.000 ατόμων, το 1/5 δήλωσε πως δεν έχει επισκεφθεί ποτέ οφθαλμίατρο και το ένα τέταρτο των γονιών πως δεν έχει φροντίσει για οφθαλμολογικό έλεγχο των παιδιών του.

Με βάση αυτά τα στοιχεία, η αλυσίδα Αsda στο Ηνωμένο Βασίλειο, σχεδίασε και υλοποίησε την παροχή στους πελάτες της υπηρεσίας προσιτής οφθαλμολογικής εξέτασης. Τους προτρέπει, λοιπόν, να κλείσουν ραντεβού online μέσω του Asda Opticians, σε κάποιο κατάστημα Asda της περιοχής τους, ή μέσω τηλεφώνου και να πραγματοποιήσουν μια εξέταση με κόστος μόνο 15 λιρών, ή και δωρεάν, εφόσον ανήκουν σε συγκεκριμένες κατηγορίες.