Η Asda προγραμματίζει τη λειτουργία 100 καταστημάτων μικρότερου μεγέθους μέσα στα επόμενα 3 ως 5 χρόνια, σύμφωνα με αναλυτές της JPMorgan.

[ΜΕΓΑΛΗ ΒΡΕΤΑΝΙΑ] Οι ίδιες πηγές προβλέπουν, επίσης, ότι η αλυσίδα σχεδιάζει τη λειτουργία 150 μονάδων non-food, μια κίνηση που εκφράζει την επιθυμία της Asda ν’ απομακρυνθεί από τη μέχρι σήμερα παραδοσιακή δομή των καταστημάτων της. Η Asda, επίσης, αναμένεται να ανακοινώσει το νέο της αναπτυξιακό πλάνο, όταν η βρετανική μητρική της, Wal-Mart, αλλά και η ίδια θα ανακοινώσουν τα ετήσια οικονομικά τους αποτελέσματα.

Παρότι η αλυσίδα διαψεύδει τα σενάρια, σύμφωνα με τα οποία φέρεται να σχεδιάζει ένα νέο concept καταστήματος γειτονιάς, η JPMorgan ισχυρίζεται ότι το 75% της μελλοντικής ανάπτυξής της θα προέλθει από μικρότερου μεγέθους καταστήματα, online υπηρεσίες και προϊόντα non-food.

Η Asda, σύμφωνα με ισχυρισμούς της, μέσα στα επόμενο 5 χρόνια φιλοδοξεί να αποτελέσει την Νο 2 αλυσίδα τροφίμων και την Νο 1 αλυσίδα μη τροφίμων, γεγονός που σημαίνει ότι πρέπει να διπλασιάσει τις πωλήσεις της στα μη τρόφιμα τα επόμενα 5 χρόνια.

Τα αποτελέσματα από προηγούμενους πειραματισμούς της Asda σε μικρότερου μεγέθους καταστήματα ήταν τουλάχιστον αμφιλεγόμενα: έκλεισε όλα τα καταστήματά της ρουχισμού με την επωνυμία George, ενώ μείωσε κατά αρκετά τετραγωνικά τους χώρους πώλησης των καταστημάτων της Asda Essentials, όπου πωλούνταν κυρίως προϊόντα με την επωνυμία της αλυσίδας.