Για τη συνεργασία του με το fund SME Remedium Cap, που εδώ και λίγους μήνες έχει μπει στην εταιρεία με ποσοστό 48%, μίλησε στο FOODReporter ο διευθύνων σύμβουλος της Άροσις, Τρύφωνας Φωτιάδης, αποκαλύπτοντας μάλιστα και μία επένδυση ύψους τουλάχιστον 3 εκατ. ευρώ που δρομολογείται για το 2024.

«Η πρόσφατη μετοχική συνεργασία μας με το fund SMERC θα γεννήσει καινούργια πράγματα. Ήδη στελεχώνουμε την εταιρεία με καινούργιο αίμα.

Ήδη θέτουμε τις βάσεις για ένα πιο δημιουργικό μέλλον, όπως έμφαση στις εξαγωγές, έμφαση στο μάρκετινγκ και στην προώθηση των προϊόντων, έμφαση στην έρευνα και ανάπτυξη. Σκοπεύουμε το πρώτο τρίμηνο του 2024 να λανσάρουμε καινούργια προϊόντα. Σκοπεύουμε να επεκτεινόμαστε εφεξής ανά έτος σε δύο αγορές του εξωτερικού. Είμαστε ήδη αρκετά δυνατοί, κυρίως όμως στην ομογένεια στις Ηνωμένες Πολιτείες και τη Γερμανία, αλλά έχουμε και εδώ και χρόνια μία συνεργασία με ένα από τα μεγαλύτερα σούπερ μάρκετ της Νορβηγίας, την οποία σκοπεύουμε να επεκτείνουμε», ανέφερε ο κ. Φωτιάδης σχετικά με τις επόμενες κινήσεις της Άροσις.

Επένδυση 3 εκατ. στην Καστοριά
Ήδη η εταιρεία βρίσκεται σε αναζήτηση στελεχών, και συγκεκριμένα διευθυντή εξαγωγών, υπεύθυνου μάρκετινγκ και πωλητή για τη μικρή αγορά της Αττικής. Τα στελέχη αυτά θα βρίσκονται στο κέντρο των αποφάσεων, στην Αθήνα, όμως πρόθεση του SMERC είναι να βοηθήσει και στην τόνωση της κοινωνίας της Καστοριάς, που υποφέρει λόγω της έλλειψης δουλειάς με τη γούνα, και στο πλαίσιο αυτό θα στηρίξει μία παραγωγική επένδυση ύψους τουλάχιστον 3 εκατομμυρίων ευρώ μέσα στο 2024, όπου και θα προσληφθούν άτομα κυρίως για την παραγωγική γραμμή της εταιρείας. Η επένδυση αυτή, όπως σημείωσε ο κ. Φωτιάδης, περιλαμβάνει σίγουρα αύξηση του χώρου δραστηριοποίησης και σίγουρα αύξηση των παραγωγικών επενδύσεων.

Κρατά δυνάμεις χωρίς προωθητικές ενέργειες στα σούπερ μάρκετ
Αναφορικά με την πορεία των οικονομικών μεγεθών της Άροσις, ο κ. Φωτιάδης ανέφερε ότι, παρόλο που η εταιρεία δεν έχει εντείνει όπως οι ανταγωνιστές της τις προωθητικές ενέργειες, ειδικά στα ράφια των σούπερ μάρκετ, η χρονιά σταθερά ανοδικά, και στο πρώτο τετράμηνο του 2023 καταγράφει μία μικρή αύξηση της τάξεως του 3% περίπου σε σχέση με το αντίστοιχο τετράμηνο του 2022. «Ακόμα και αυτό, το ότι κρατάμε δυνάμεις χωρίς προωθητικές ενέργειες, και στη συγκυρία αυτήν τη δύσκολη, δείχνει ότι η μπράντα έχει αναγνωρισιμότητα και βάρος», σχολίασε ο διευθύνων σύμβουλος της Άροσις.

Η συνεργασία με το SMERC
Τέλος, για τη συνεργασία του με το SMERC δήλωσε: «Έχω εκπλαγεί με την κοινή προσπάθεια που κάνουμε. Είναι άνθρωποι οι οποίοι ναι μεν βλέπουν το οικονομικό κομμάτι, που είναι πολύ βασικό, αλλά ταυτόχρονα θέλουν να επενδύσουν και βλέπουν και το ανθρωπιστικό-ηθικό κομμάτι που η Άροσις όλα αυτά τα χρόνια βασίζεται σε αυτό. Έχουμε πολλά κοινά σημεία για να προχωρήσουμε εξαιρετικά».


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter