Στο διοικητικό συμβούλιο της Άροσις εντάχθηκε στα τέλη Νοεμβρίου ο Δημήτρης Τρίκαρδος της εταιρείας πωλήσεων και merchandising Access One. Η εξέλιξη αυτή σηματοδοτεί την οριστικοποίηση της ομάδας που θα οδηγήσει την εταιρεία σε μία νέα εποχή, υπό την καθοδήγηση του SMERemediumCap (SMERC) του Νίκου Καραμούζη, και του διευθύνοντος συμβούλου Τρύφωνα Φωτιάδη.

Σε αυτήν την ομάδα, ο Δημήτρης Τρίκαρδος έχει αναλάβει ρόλο υπευθύνου εμπορικών θεμάτων, ένα πόστο που γνωρίζει καλά, καθώς η Access One συνεργάζεται εδώ και έντεκα χρόνια με την Άροσις, παρέχοντας τις υπηρεσίες της. Μιλώντας στο FOODReporter, ο κ. Τρίκαρδος ανέφερε πως υπάρχει πολύ καλή συνεργασία με το SMERC, που παρότι είναι σχετικά νεοεισερχόμενο στον κλάδο των τροφίμων, διαθέτει ανθρώπους που γνωρίζουν τη δουλειά και εστιάζει πολύ στο τρόφιμο. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι τον τελευταίο έναν και κάτι χρόνο, μετά την είσοδο του SMERC στην Άροσις, η εταιρεία είναι πλέον πιο εξωστρεφής, δημιουργώντας μάλιστα για πρώτη φορά και τηλεοπτικό σποτ, ενώ γίνεται σοβαρή προσπάθεια ώστε η Άροσις να επεκταθεί μελλοντικά και σε νέες κατηγορίες, πέρα από τις κατηγορίες οσπρίων στις οποίες δραστηριοποιείται σήμερα.

Για την ώρα, η εταιρεία σχεδιάζει ορισμένα νέα λανσαρίσματα, όπως τα αποφλοιωμένα ρεβίθια που αναμένεται να κάνουν την εμφάνισή τους μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα, ενώ ενισχύει τις συνεργασίες που έχει για προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.

Σημειώνεται ότι η Άροσις δραστηριοποιείται στο χώρο των οσπρίων από το 1956 και τα τελευταία χρόνια καταγράφει ανοδική πορεία, με τις πωλήσεις της το 2022 να αυξάνονται στα 3,09 εκατ. ευρώ, έναντι 2,66 εκατ. το 2021. Στο πλάνο της εταιρείας είναι να επεκτείνεται σε δύο νέες αγορές του εξωτερικού κάθε χρόνο, έχοντας ήδη ισχυρά πατήματα κυρίως στις ομογενειακές κοινότητες στις Ηνωμένες Πολιτείες και στη Γερμανία, ενώ έχει επίσης εδώ και χρόνια μία συνεργασία με ένα από τα μεγαλύτερα σούπερ μάρκετ της Νορβηγίας.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter