Η εταιρεία Ariston Hellas παρουσίασε στην φετινή Εξποτρόφ δύο νέους κωδικούς βαλσαμικού ξιδιού: Βαλσάμικο έδεσμα ροδάκινο και Βαλσάμικο έδεσμα χουρμάς, ενισχύοντας τη γκάμα των premium προϊόντων της.

Ειδικότερα, κατά τη διάρκεια της Εξποτρόφ 2025, το FOODReporter συνομίλησε με τη Δέσποινα Καριώτη, Marketing Manager της Ariston Hellas, η οποία αναφέρθηκε στη στρατηγική ανάπτυξης της εταιρείας και στους στόχους της για το μέλλον.

Η Ariston Hellas συνεχίζει να στηρίζεται στις εξαγωγές, οι οποίες αντιπροσωπεύουν το 75% της συνολικής παραγωγής της.

Η κ. Καριώτη σημείωσε στο FOODReporter ότι οι πωλήσεις το 2024 κινήθηκαν θετικά, ενώ πρόσφατα πέτυχε την είσοδό της στις αγορές της Σαουδικής Αραβίας και της Νότιας Κορέας.

Επέκταση εργοστασίου
Βασικός στόχος της Ariston Hellas είναι η περαιτέρω ενίσχυση της εξαγωγικής της δραστηριότητας. Για την κάλυψη της αυξανόμενης ζήτησης, προχωρά σε επέκταση του εργοστασίου της, έργο που αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο 2025. Διατηρώντας την παράδοση στην παραγωγή ελαιολάδου, η εταιρεία ενσωματώνει προηγμένες τεχνολογίες για τη διασφάλιση της κορυφαίας ποιότητας στα προϊόντα της. Αναφορικά, το χαρτοφυλάκιό της περιλαμβάνει ελαιόλαδα, ξίδια, μπαχαρικά, σοκολάτα κ.ά.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter