Στα τέλη Ιουνίου 2024 αναμένεται να λειτουργήσει το παρθενικό κατάστημα «εκλεκτόν Κρητικός». Πρόκειται για νέο project καταστημάτων λιανικής, που δίνουν έμφαση σε παραδοσιακά και delicatessen προϊόντα. Το πρώτο κατάστημα βρίσκεται στην πλατεία Κλαυθμώνος και μέχρι πρότινος λειτουργούσε ως σούπερ μάρκετ Κρητικός, με την ένδειξη «Delicatessen», αφότου κατέληξε στην ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός από τα χέρια της SPAR Hellas. Πρόκειται για το χώρο όπου στεγαζόταν το… ιστορικό κατάστημα Αφοί Βασιλόπουλοι.
Το πρώτο «εκλεκτόν Κρητικός» θα είναι πιλοτικό. Η εταιρεία έχει αποφασίσει να ανοίξει και άλλα τέτοια καταστήματα έως το τέλος του έτους, δίχως όμως να αποκαλύπτει τον ακριβή αριθμό τους. Τα καταστήματα «εκλεκτόν Κρητικός» θα διαθέτουν συσκευασμένα είδη παντοπωλείου, εκλεκτά ελληνικά και ξένα προϊόντα τύπου delicatessen, από Έλληνες ή και ξένους παραγωγούς, όλα συσκευασμένα και τυποποιημένα, προϊόντα αγνά και χειροποίητα μικρής συνολικής παραγωγής, «ακόμα και προϊόντα που δεν θα περίμενε να βρει κανείς σε ένα σούπερ μάρκετ», όπως επισημαίνουν πηγές από την αλυσίδα.
Η ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός έχει έρθει σε συμφωνία με Έλληνες παραγωγούς για προϊόντα περιορισμένης κυκλοφορίας με νέες ετικέτες που θα πωλούνται αποκλειστικά μέσα σε καταστήματα του project. Το ίδιο ισχύει και για εισαγόμενα brands τροφίμων του εξωτερικού, στην υποκατηγορία του delicatessen. Την ίδια στιγμή όμως θα διαθέτει και προϊόντα του κανονικού κωδικολογίου των σούπερ μάρκετ Κρητικός.
Το τουριστικό και πελατειακό κοινό όπου στοχεύει το project
Τα «εκλεκτόν Κρητικός» θα διαθέτουν πλήρες μενού βιολογικών προϊόντων, προϊόντων χωρίς γλουτένη και άλλων προϊόντων που αφορούν ιδιαίτερες διατροφικές συνήθειες. Το «εκλεκτόν Κρητικός» στην πλατεία Κλαυθμώνος θα περιλαμβάνει και την παρασκευή καφέ, ροφημάτων και υγιεινών smoothies κι ακόμη, την πλήρη γκάμα έτοιμων γευμάτων των σούπερ μάρκετ Κρητικός κι ακόμη περισσότερων premium έτοιμων γευμάτων ξεχωριστών γεύσεων. Η ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός έχει στοχεύσει στην ανάγκη του premium και business τουριστικού κοινού που διαμένει στο κέντρο της Αθήνας, σύμφωνα με πηγές του FOODReporter. «Ταυτόχρονα υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον για προσεγμένο μεσημεριανό γεύμα από το ευρύ πελατειακό κοινό που εργάζεται σε εταιρείες γύρω από την πλατεία Κλαυθμώνος, αλλά και η ανάγκη του τουριστικού κοινού εν συνόλω να δοκιμάσει συσκευασμένες ελληνικές τοπικές παραδοσιακές γεύσεις», αναφέρουν οι ίδιες πηγές. Το σχεδιασμό και την υλοποίηση της εσωτερικής διαρρύθμισης των καταστημάτων «εκλεκτόν Κρητικός» έχει αναλάβει η Retail Plus Μον. ΙΚΕ. Σύμβουλος εμπορικού σχεδιασμού και υλοποίησης των καταστημάτων «εκλεκτόν Κρητικός» έχει αναλάβει η Retail Plus Μον. ΙΚΕ, ενώ το design έγινε από το αρχιτεκτονικό γραφείο Nod293studio.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter