Σύμφωνα με έρευνα της Fujitsu με τίτλο «The Forgotten Shop Floor», 4 στους 10 καταναλωτές απογοητεύονται πολύ συχνά από τις τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται εντός των καταστημάτων λιανικής.

Παρόλα αυτά, επειδή είναι ξεκάθαρο πως η επένδυση σε ψηφιακές τεχνολογίες δίνει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην επιχείρηση -61% των καταναλωτών δηλώνουν πως θα προτιμούσαν για τις αγορές τους το κατάστημα με την καλύτερη ποιότητα in-store τεχνολογίας- η επιλογή της «αποχής» από την προσαρμογή στις σύγχρονες απαιτήσεις δεν υπάρχει: τα τρία τέταρτα των καταναλωτών, σύμφωνα με την έρευνα που αφορά στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου, απαντούν πως θα επέλεγαν να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους από φυσικά καταστήματα της Amazon και του eBay, εάν οι συγκεκριμένοι online λιανέμποροι διέθεταν δίκτυο καταστημάτων, έναντι των παραδοσιακών λιανεμπόρων.

«Το e-commerce άλλαξε τις απαιτήσεις», τονίζει ο Rupal Karia, MD, Retail and Hospitality, Fujitsu UK & Ireland, «και πλέον οι πελάτες θέλουν τα φυσικά καταστήματα να αντικατοπτρίζουν τις εξελίξεις των online και να προκαλούν το ενδιαφέρον, να δίνουν προσωποποιημένες λύσεις και να διευκολύνουν τις αγορές».