Το 2009 η πορεία της Aldi στη Μ. Βρετανία κρίνεται από τον ειδικό τύπο ως απογοητευτική, αφού η εταιρεία, παρά τα μεγαλόπνοα πλάνα επέκτασης που είχε εξαγγείλει προ διετίας, κατάφερε να έχει ζημιές ύψους 62 εκατ. ευρώ περίπου και αύξηση κύκλου εργασιών κατά 1,7% μόνο (στα 2,3 δισ. ευρώ περίπου).

[Μ. ΒΡΕΤΑΝΙΑ] Η αντιστροφή της ανοδικής πορείας της αλυσίδας discount είναι εντυπωσιακή, ειδικά όταν η Tesco, μετά τις εξαγγελίες των επεκτατικών της πλάνων, την αντιμετώπιζε ως σημαντικό ανταγωνιστή. Πέρυσι η εταιρεία είχε κέρδη ύψους 106 εκατ. ευρώ και τα προ φόρων κέρδη της είχαν αυξηθεί κατά 32%. Η Aldi, παρόλο που είναι φειδωλή σε δηλώσεις προς τον τύπο, υποστήριξε πως οι ζημιές προήλθαν από την επένδυση που πραγματοποίησε στην ανακαίνιση καταστημάτων της, ενώ παραδέχθηκε για πρώτη φορά πως έχει αρχίσει να κλείνει παλιά της σημεία πώλησης.

Η Aldi το 2008 είχε ανακοινώσει πως θα ανοίγει ένα κατάστημα την εβδομάδα. Η Tesco, προχώρησε τότε στο λανσάρισμα των δικών της discount καταστημάτων, χρίζοντας τον εαυτό της ως τον «μεγαλύτερο discounter της Βρετανίας».