Οργανωμένη προσπάθεια προώθησης του ελληνικού οίνου στην Ιαπωνία «που έχει ήδη αρχίσει να αποδίδει και πρέπει να συνεχιστεί» εντοπίζει το Γραφείο Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων του Τόκιο και διαβλέπει «καλές προοπτικές» για την εξαγωγική οινοποιητική παραγωγή.

Στο πλαίσιο της εντεινόμενης προώθησης του οίνου προς Ιάπωνες καταναλωτές, διεξάγεται στο Τόκιο ο διεθνής διαγωνισμός οίνου, Japan Wine Challenge, κάθε χρόνο πλέον.

Η αγορά τροφίμων της Ιαπωνίας είναι από τις μεγαλύτερες στον κόσμο. Σταδιακά, οι Ιάπωνες υιοθετούν στη διατροφή τους εκλεκτά δυτικά προϊόντα, όπως τα τυριά, το γιαούρτι, το ελαιόλαδο, το κρασί, τα είδη ζαχαροπλαστικής και αρτοποιίας. Πρόσφατα, η ιαπωνική εισαγωγική εταιρεία Onfoods αναζήτησε ελληνική εξαγωγική εταιρεία για προϊόντα οίνου, μελιού και ζαχαρωδών σε επαγγελματικές συσκευασίες για χρήση από σημεία Ho.Re.Ca.

Η στροφή των Ιαπώνων καταναλωτών προς το κρασί δεν έχει περάσει απαρατήρητη από Έλληνες παραγωγούς.

Ήδη έχουν παρουσιαστεί, με δειγματισμό και οινογευσία – οινογνωσία, οίνοι Προστατευόμενης Γεωγραφικής Προέλευσης (ΠΓΕ), των παρακάτω ποικιλιών: Αγιωργίτικο, ασύρτικο, merlot, ρετσίνα, σαββατιανό. Επιπλέον, η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει υιοθετήσει σειρά προγραμμάτων προβολής και προώθησης τροφίμων και γεωργικών προϊόντων.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter