Συμφώνησε να πουλήσει τις δραστηριότητές της στη Βραζιλία στη συμβολική τιμή των 100 ευρώ η ισπανική αλυσίδα σούπερ μάρκετ Dia, προκειμένου να επικεντρωθεί σε πιο κερδοφόρες αγορές όπως η Ισπανία και η Αργεντινή, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση. Ειδικότερα, η βραζιλιάνικη εταιρεία διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων MAM, θυγατρική της Banco Master, θα αποκτήσει την αλυσίδα σούπερ μάρκετ στη Βραζιλία, όπως ανακοίνωσε η Dia. Πριν από την πώληση, η Dia δεσμεύτηκε να μεταφέρει 39 εκατ. ευρώ στη βραζιλιάνικη μονάδα της.
Η εν λόγω πώληση είναι μέρος της ευρύτερης στρατηγικής της Dia να μειώσει το καθαρό της χρέος, όπως είχε ανακοινώσει πέρυσι όταν αποφάσισε να αποχωρήσει από την Πορτογαλία, όπου είχε περίπου 500 καταστήματα.
Επιπλέον, υπενθυμίζεται ότι τον Μάρτιο, η Dia ανακοίνωσε το κλείσιμο περισσότερων από 300 καταστημάτων και τριών αποθηκών στη Βραζιλία λόγω αρνητικών οικονομικών αποτελεσμάτων. Από την άφιξή της στη Βραζιλία το 2001, η εταιρεία έκανε σημαντικές επενδύσεις στη χώρα, οι οποίες εν τέλει δεν τελεσφόρησαν. Έτσι, η Dia αποφάσισε να επικεντρωθεί στις αγορές της Ισπανίας και της Αργεντινής, όπου έχει κατακτήσει σημαντική θέση με στρατηγική που επικεντρώνεται στη διανομή τοπικών τροφίμων.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter