Απαιτείται σοβαρή μελέτη και επένδυση στη δημιουργία χώρων πώλησης έτοιμου φαγητού (food to go) στις αίθουσες των σούπερ μάρκετ, ώστε να φέρουν τα επιθυμητά αποτελέσματα, σε επίπεδο επισκεψιμότητας και κερδοφορίας.

Όπως δείχνει πρόσφατη έρευνα που πραγματοποίησε στη Μ. Βρετανία η εταιρεία Harris Interactive για λογαριασμό του περιοδικού The Grocer, στην ερώτηση «Τι είδους food to go μεσημεριανό προτιμάτε να αγοράζετε;», μεταξύ των 1.400 περίπου ερωτηθέντων το 55% απάντησε σάντουιτς, το 27% ζεστό φαγητό, το 8% σαλάτες, το 4% σούπες και το 4% σούσι. Σε όλες τις παραπάνω κατηγορίες τα βρετανικά σούπερ μάρκετ έχουν επενδύσει σημαντικά, με τα ανάλογα αποτελέσματα.

Για παράδειγμα, το ενδιαφέρον των πελατών προσεκλύουν οι χώροι προετοιμασίας και πώλησης σούσι της Waitrose, τα Shusi Daily, που λειτουργούν σε 75 καταστήματά της, και της Asda, που εγκαινιάστηκαν πρόσφατα. Η Tesco έχει εγκαινιάσει πιλοτικά αντίστοιχους χώρους, σε συνεργασία με τη Yo Shushi. Οι κινήσεις αυτές δείχνουν πόσο σοβαρά αντιμετωπίζουν το θέμα οι επιχειρήσεις σούπερ μάρκετ στην εν λόγω χώρα, ώστε να μην περιορίζουν την προσφορά τους σε μια ποικιλία από έτοιμα σάντουιτς και σε κάποια προπαρασκευασμένα φαγητά, ζεστά ή κρύα.

Σύμφωνα με την Kantar, η αγορά food to go ανέρχεται πλέον σε 25 δισ. λίρες και οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ έχουν ήδη μερίδιο 20%. Όμως οι αναλυτές σημειώνουν πως το οργανωμένο λιανεμπόριο κινδυνεύει να χάσει μερίδιο από τις εταιρείες που προσφέρουν υπηρεσίες γρήγορου φαγητού, οι οποίες αναπτύσσονται με γοργούς ρυθμούς (από 15% ποσοστό στο σύνολο των επισκέψεων για μεσημεριανό φαγητό πέρυσι σε 13% φέτος).