Αυξημένες κατά περίπου 3,4-3,7% ήταν στο επτάμηνο του 2024 οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο του 2023, σύμφωνα με εκτίμηση που εξέφρασε ο γενικός διευθυντής της Ένωσης Σουπερμάρκετ Ελλάδας, Απόστολος Πεταλάς, μιλώντας στην ΕΡΤ. Μάλιστα, όπως επεσήμανε, είναι πολύ ενθαρρυντικό ότι για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια καταγράφεται αύξηση του όγκου των πωλήσεων, ενώ η μέση τιμή των προϊόντων κινείται πτωτικά, και αναμένεται ότι και τον Σεπτέμβριο θα συνεχιστεί αυτή η πτωτική πορεία των τιμών.
O κ. Πεταλάς επιβεβαίωσε ότι, με βάση τις μαρτυρίες των μελών της ένωσης, προκύπτει πως οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ στις νησιωτικές περιοχές και στις τουριστικές γενικότερα περιοχές ήταν φέτος μεγαλύτερες συγκριτικά με την υπόλοιπη Ελλάδα και τα μεγάλα αστικά κέντρα, γεγονός που δείχνει κατά πάσα πιθανότητα ότι αρκετός κόσμος, και όχι μόνο Έλληνες, αλλά και τουρίστες, προτίμησαν φέτος περισσότερο να αγοράσουν φαγώσιμα προϊόντα από το σούπερ μάρκετ, παρά να επισκεφθούν ταβέρνες και εστιατόρια, προκειμένου να κάνουν οικονομία.
Πάντως, ο πρόεδρος της Ένωσης Σουπερμάρκετ Ελλάδας ξεκαθάρισε ότι η αύξηση των πωλήσεων δεν σημαίνει κατ’ ανάγκη και αύξηση της κερδοφορίας των σούπερ μάρκετ, η οποία έχει πιεστεί τα τελευταία χρόνια λόγω του μεγάλου πληθωρισμού.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter