Σημαντική ήταν η αύξηση πωλήσεων που παρουσίασε η εταιρεία συσκευασμένων σαλατών Αντώνης Βεζύρογλου και ΣΙΑ ΕΕ – Απ΄τα Περιβόλια του Βεζύρογλου για τη χρήση 2021 έναντι του 2020. Όπως ανακοίνωσε η διοίκηση της εταιρείας, οι πωλήσεις στα τυποποιημένα προϊόντα στη μεγάλη λιανική παρουσίασαν αύξηση της τάξης του 60% για το 2021 έναντι του 2020, ακολουθώντας ένα συνεχόμενο σερί ανάπτυξης.

Οι συνολικές της πωλήσεις παρουσιάζουν ανάπτυξη της τάξης του 35%. Σημειώνεται ότι η εταιρεία κατέχει ηγετικό μερίδιο στα τυποποιημένα μη πλυμένα φρέσκα λαχανικά (άνω του 75%).
Κατά την τελευταία πενταετία η εταιρεία διπλασίασε το μέγεθός της, με τα τυποποιημένα προϊόντα της (retail) να τετραπλασιάζουν τις πωλήσεις τους. Η συγκεκριμένη ανάπτυξη υποστηρίχθηκε ακόμη περισσότερο από το δεύτερο εξάμηνο του 2021,

με τον εμπλουτισμό των κωδικών λιανικής με τέσσερις νέες σαλάτες αλλά και με την αλλαγή των συσκευασιών.

Το 2021 η εταιρεία επένδυσε ένα εκατομμύριο ευρώ, κατασκευάζοντας ένα υπερσύγχρονο θερμοκήπιο, προσθέτοντας ακόμη 30 στρέμματα στα προϋπάρχοντα, με πλήρως ελεγχόμενες συνθήκες παραγωγής αλλά και με την τοποθέτηση φωτοβολταϊκών πάνελ στην σκεπή του κτιρίου για μείωση του αποτυπώματος άνθρακα. Για το 2022 έχει προγραμματιστεί η κατασκευή νέων θερμοκηπίων για την αύξηση της παραγωγής baby φύλλων και την ενίσχυση του πράσινου περιβαλλοντικού της αποτυπώματος, με ενέργειες και επενδύσεις προς αυτή την κατεύθυνση.

Νέα διάκριση για την Condito στα Healthy Diet Awards 2021
Με ένα νέο βραβείο τιμήθηκε για τα plant based προϊόντα της η εταιρεία Condito. Ειδικότερα η εταιρεία διακρίθηκε για το προϊόν Mayo Vegan Sauce της Condito The Green Line στα Healthy Diet Awards 2022.

Το προϊόν έλαβε το bronze βραβείο στην Ενότητα: “Plant Based Food Products”.

Η καινοτόμα και πολυβραβευμένη Mayo Vegan Sauce, την οποία πρώτη η Condito λάνσαρε το 2018, ως ‘’Μαγιονέζα χωρίς αυγό’’, εμφανίζεται πλέον με νέα, ανανεωμένη εικόνα και συσκευασία
Σύμφωνα με την Condito, η παγκόσμια διατροφική τάση του healthy eating και η ανάγκη του σύγχρονου καταναλωτή να συμπεριλάβει στην καθημερινότητά του επιλογές που φροντίζουν το περιβάλλον και την οικολογία του πλανήτη, οδήγησε στην ανάπτυξη μιας σειράς ειδικών προϊόντων διατροφής.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter