«Ο πόλεμος των τιμών» στην ελληνική αγορά μεταξύ των discounter μόλις ξεκίνησε. Aldi και Lidl έχουν εισέλθει τις τελευταίες βδομάδες σε περίοδο απανωτών μειώσεων στις τιμές βασικών καταναλωτικών προϊόντων.

Εκτός από την τιμή του φρέσκου γάλακτος, που και οι δύο αλυσίδες το πωλούν πλέον κάτω του 0,80 ευρώ το λίτρο, οι «διαξιφισμοί» τους επεκτάθηκαν σε μία σειρά άλλων βασικών προϊόντων, που περιλαμβάνονται στο «καλάθι της νοικοκυράς».

Η Aldi μέχρι την 1η Ιουνίου θα προχωρήσει σε μειώσεις τιμών σε περισσότερα από 120 private label προϊόντα της, με τη δέσμευση ότι αυτές θα είναι μόνιμες κι ότι θα αφορούν σε όλα ανεξαιρέτως τα καταστήματά της σε όλη την Ελλάδα. Η Lidl, από την πλευρά της, έχει προχωρήσει σε περικοπές τιμών στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, πλάι στα δεκάδες επώνυμα είδη που φιλοξενεί στα ράφια της.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η Aldi αναμένεται ότι θα προχωρήσει σε πρόγραμμα προσφορών σε non-food προϊόντα πριν από τις θερινές εκπτώσεις, με σκοπό την κορύφωσή του εντός της περιόδου των εκπτώσεων. Επίσης, εντός του Ιουνίου εκτιμάται ότι θα εγκαινιάσει ακόμα ένα νέο κατάστημά της στη Δυτική Μακεδονία, ενώ μέσα στο καλοκαίρι θα ολοκληρώσει την κατασκευή ενός άλλου στην Ανατολική Θεσσαλονίκη.

Η «σύγκρουση» των δύο, παρά το γεγονός ότι πραγματοποιείται με άνισους όρους -η Lidl έχει περίπου 200 καταστήματα, ενώ η Aldi 23- δίνει την πρόγευση του τι θα επακολουθήσει, όσο η Aldi θα προσθέτει νέα καταστήματα στο δίκτυό της. Εξάλλου, είναι αξιοσημείωτο ότι και οι δύο έχουν διαφοροποιήσει το τελευταίο διάστημα το περιεχόμενο των διαφημιστικών μηνυμάτων τους, προσαρμόζοντάς το στα δεδομένα του αυξανόμενου μεταξύ τους ανταγωνισμού.