Η Wal-Mart, στο εργαστήριο Lab 415-C, καταγράφει και μελετά ό,τι νεότερο παρουσιάζεται στον τομέα της τεχνολογίας και μπορεί να επηρεάσει την αγοραστική συμπεριφορά των πελατών της.

Από την εικονική πραγματικότητα έως τη ρομποτική, η ομάδα έρευνας ανακαλύπτει και δοκιμάζει νέες τεχνολογίες, ώστε να καταλήξει στο πώς μπορούν να συνεισφέρουν στη δημιουργία της αγοραστικής εμπειρίας που θέλουν οι πελάτες. Στο εργαστήριο εξετάζονται σήμερα περίπου 700-750 τεχνολογίες ετησίως σε βάθος, δοκιμάζονται με συγκεκριμένες εφαρμογές, γίνονται συγκριτικές μελέτες κλπ.
 
Πρόκειται για τεχνολογίες που αφορούν σε διαφορετικούς τομείς, από την υποστήριξη της διοίκησης των καταστημάτων στη βελτίωση της λειτουργίας τους έως την αποτελεσματικότητα δράσεων στην εποχή του Internet of Things. Η γνώση που προκύπτει από το εργαστήριο δημοσιοποιείται και σε άλλες επιχειρήσεις και στις θυγατρικές της, δηλώνει η Wal-Mart. Πάνω από 5.000 άτομα επισκέπτονται τους χώρους έκθεσης του εργαστηρίου κάθε χρόνο. Ομάδα ειδικών είναι υπεύθυνη για τη διοργάνωση συζητήσεων και εκδηλώσεων εντός της εταιρείας, αλλά και στην ευρύτερη επιχειρηματική και ακαδημαϊκή κοινότητα.

Τον ερχόμενο Οκτώβριο διοργανώνεται μια σημαντική εκδήλωση του ομίλου, με τίτλο Technology Innovation Open Call, όπου τα ηγετικά στελέχη του ομίλου θα συναντηθούν με επιχειρήσεις οι οποίες παρουσιάζουν τις πλέον σύγχρονες τεχνολογικές λύσεις για το λιανεμπόριο, τα logistics, τα big data, την ασφάλεια και τα social media. Η υποβολή υποψηφιοτήτων λήγει στις 22 Ιουλίου ή μετά τις πρώτες 250 υποψηφιότητες.