Σε 150,1 εκατ. ευρώ ανήλθαν για το έτος 2021 οι συνολικές πωλήσεις της Optima ΑΕ, ξεπερνώντας για πρώτη φορά το όριο των 150 εκατ. ευρώ, που αποτελούσε ορόσημο για την εταιρεία.
Άλλωστε, βάσει της αξίας πωλήσεων του 2021, η Optima ΑΕ αναφέρει ότι διατηρεί την πρώτη θέση σε μερίδιο αγοράς στο σύνολο της κατηγορίας του τυριού. Η συνολική αξία πωλήσεων σημείωσε ετήσια αύξηση κατά 6,53%, μιας και για το 2020 οι αντίστοιχες πωλήσεις της εταιρείας είχαν ανέλθει στα 140,9 εκατομμύρια ευρώ.

Εν πολλοίς, η αύξηση αξίας πωλήσεων οφείλεται στη διεύρυνση του χαρτοφυλακίου της εταιρείας σε συναφείς κατηγορίες με εκείνη του τυριού, όπως οι κατεψυγμένες πίτες Ηπειρόπιτες και οι μπάρες δημητριακών Ζεμύθα. Ταυτόχρονα, η Optima ΑΕ επιδδιώκει την επέκταση της διανομής των προϊόντων της σε περισσότερα σημεία.

Μειωμένα ετήσια κέρδη από την απορρόφηση του κόστους αυξήσεων σε πρώτες ύλες και ενέργεια
Τα κέρδη της Optima ΑΕ για το 2021 ήταν 11,4 εκατ. ευρώ, μειωμένα σε σχέση με το 2020, γεγονός που οφείλεται στην απόφαση της εταιρείας να απορροφήσει σημαντικό μέρος των αυξημένων κοστολογίων που προέκυψαν από τις ανατιμήσεις σε πρώτες ύλες και ενέργεια.

«Υλοποιήσαμε με συνέπεια το αναπτυξιακό μας πλάνο, με νέα λανσαρίσματα και είσοδο σε νέες, συναφείς -για εμάς- κατηγορίες, επεκτείναμε διανομές σε υφιστάμενους και νέους πελάτες στη λιανική και τη Ho.Re.Ca., ενώ, για μια ακόμα χρονιά, επενδύσαμε σημαντικά στη διαφήμιση, με δαπάνη ίση σχεδόν με το άθροισμα της δαπάνης των ανταγωνιστών μας.

Η κάμψη στην κερδοφορία ήταν αναμενόμενη, συνεπεία της στρατηγικής μας απόφασης να απορροφήσουμε μεγάλο ποσοστό του αυξημένου κόστους παραγωγής», σημείωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Optima ΑΕ, Γιώργος Καραμπέτσος. «Βρισκόμαστε ήδη περίπου στο μέσον της τρέχουσας χρονιάς και διαπιστώνουμε ότι η αναπτυξιακή δυναμική μας φαίνεται να διατηρείται και κατά το 2022. Πιστεύουμε βάσιμα ότι, για μια ακόμη χρονιά, θα επιτύχουμε τους χρηματοοικονομικούς κι εμπορικούς στόχους μας, δημιουργώντας ταυτόχρονα υπεραξία για τους πελάτες και τους καταναλωτές μας», συμπλήρωσε ο κ. Καραμπέτσος.

Σημειώνεται ότι η Optima ΑΕ συμπεριλαμβάνει στο χαρτοφυλάκιό της κορυφαία brands του χώρου του τυριού, όπως Ήπειρος, Dirollo, Kerrygold, Adoro, Ταλαγάνι, Λογάδι, Κατίκι Δομοκού Ορεινές Πλαγιές και Λεβέτι.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter