Θεαματικές επιδόσεις σημείωσαν οι πωλήσεις του κονιάκ Metaxa στο δεύτερο τρίμηνο του 2022 (Απρίλιος – Ιούνιος 2022), γεγονός που φαίνεται πως συνδέεται με τη νέα προωθητική καμπάνια με τίτλο “Τaste the unexpected” που λάνσαρε η Remy Cointreau στο ίδιο τρίμηνο. Σύμφωνα με τα τριμηνιαία οικονομικά αποτελέσματα του ομίλου Remy Cointreau, οι οργανικές πωλήσεις του Metaxa αυξήθηκαν στο β’ τρίμηνο 2022 (α’ τρίμηνο για το οικονομικο έτος του ομίλου) κατά 20%, σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2021, ενώ το ποσοστό αυτό ήταν κατά πολύ μεγαλύτερο σε επιμέρους αγορές: πάνω από +70% στην Ελλάδα, πάνω από +60% στην Πολωνία και πάνω από +40% στη Ρουμανία. Τριψήφια ήταν εξάλλου η αύξηση στην κατηγορία του travel retail, λόγω του «ανοίγματος» του τουρισμού σε σχέση με την πρσινή αντίστοιχη περίοδο, που είχε σημαδευτεί από τις επιπτώσεις της πανδημίας. Σημειωτέον ότι το Metaxa, μαζι με το Cointreau, αποτέλεσαν τη βάση για την ισχυρή ανάπτυξη των πωλήσεων του ομίλου στην περιοχή της Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής, καταγράφοντας τη μεγαλύτερη άνοδο πωλήσεων σε ετήσια βάση.

Η νέα καμπάνια για το Metaxa
Οι επιδόσεις αυτές του Metaxa συμπίπτουν με τη νέα προωθητική καμπάνια για την ελληνική μάρκα, που θα αποτελέσει τον «οδηγό» για τον μετασχηματισμό και των υπολοίπων περιφερειακών brands της Remy Cointreau. Σκοπός της καμπάνιας “Τaste the unexpected” είναι να αυξηθεί το brand awareness του Metaxa, με επικέντρωση σε ένα νέο κοινό-στόχο, και να δοθεί βάρος σε μία νέα στιγμή για κατανάλωση αλκοόλ: το απεριτίφ. Πρόκειται για αυτήν που η Remy Cointreau χαρακτηρίζει ως «κεχριμπαρένια ώρα», δηλαδή την ώρα του ηλιοβασιλέματος. Σε αυτό το πλαίσιο, ο γαλλικός όμιλος προτείνει κοκτέιλ που περιέχουν κονιάκ Metaxa, απευθυνόμενο τόσο στους ήδη πιστούς καταναλωτές του, που μπορούν να το δοκιμάσουν σε νέες εκδοχές, όσο και σε νεότερους σε ηλικία καταναλωτές, που ενδεχομένως να μην το γνωρίζουν ή να μην είχαν σκεφτεί πως μπορούν να το χρησιμοποιήσουν για την παρασκευή ενός πρωτότυπου κοκτέιλ.

Υψηλές προσδοκίες δημιουργούν τα τουριστικά ρεύματα στις μεσογειακές χώρες
Σύμφωνα με τον όμιλο Remy Cointreau, ήδη η ανάκαμψη της κατηγορίας του travel retail είναι εμφανής σε σχέση με τα δύο προηγούμενα χρόνια, και οι αυξημένες τουριστικές ροές δημιουργούν υψηλές προσδοκίες για την πορεία των πωλήσεων του ομίλου στις χώρες της Μεσογείου, και ιδιαίτερα στην Ελλάδα, την Ισπανία και την Ιταλία.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter