Τον στρατηγικό της σχεδιασμό για τα επόμενα δύο χρόνια ξεκινά αυτήν την περίοδο η πατρινή αλυσίδα σούπερ μάρκετ Ανδρικόπουλος ΑΕΒΕ, μετά την πρόσφατη ολοκλήρωση του τριετούς επενδυτικού πλάνου της επιχείρησης. Το πλάνο που ολοκληρώθηκε περιελάμβανε την ανάπτυξη του δικτύου της Ανδρικόπουλος με τρία νέα καταστήματα (διαθέτει πλέον 13 καταστήματα στην ευρύτερη περιοχή της Πάτρας) και την επέκταση του ιδιόκτητου κέντρου διανομών με αύξηση της χωρητικότητάς του κατά 50%.

Οι εγκαταστάσεις του καταλαμβάνουν πλέον συνολική έκταση 7.500 τ.μ., εκ των οποίων τα 1.000 τ.μ. αντιστοιχούν σε ψυχόμενους χώρους. Ακόμη, πραγματοποιήθηκαν ανακαινίσεις σε τρία καταστήματα με εγκατάσταση μηχανολογικού εξοπλισμού τελευταίας τεχνολογίας, μειώνοντας έτσι τις ενεργειακές ανάγκες των καταστημάτων αυτών κατά 24%. Παράλληλα, ξεκίνησε να λειτουργεί το τηλεφωνικό κέντρο παραγγελιών για την καλύτερη διαχείριση και εκτέλεση των τηλεφωνικών παραγγελιών των καταναλωτών, ενώ σε βάθος τριετίας αυξήθηκε κατά 4,2% ο αριθμός των απασχολούμενων του ομίλου, που ανέρχονται πλέον σε 585 άτομα. Σημειωτέον ότι οι ενέργειες αυτές υλοποιήθηκαν μέσω της πλήρους αξιοποίησης ιδίων κεφαλαίων της εταιρίας, διατηρώντας μηδενική εξάρτηση από δανεισμό.

Οι στόχοι για την επόμενη διετία
Ο στρατηγικός σχεδιασμός της αλυσίδας για τα επόμενα δύο χρόνια περιλαμβάνει την προσθήκη δύο νέων καταστημάτων στο δυναμικό της επιχείρησης, εξυπηρετώντας ακόμα μεγαλύτερο τμήμα της πόλης. Ένας ακόμη στόχος για την επόμενη διετία είναι η κάλυψη των ενεργειακών αναγκών της εταιρείας μέσω ανανεώσιμων πηγών ενέργειας έως και κατά 80%. Προβλέπεται η εγκατάσταση φωτοβολταϊκών μονάδων, η οποία θα συμβάλλει σημαντικά στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της επιχείρησης στο σύνολο της δραστηριότητάς της.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter