Σύμφωνα με τα στοιχεία της τελευταίας παγκόσμιας έρευνας της Nielsen, σε ποσοστό άνω του 70% οι Έλληνες δηλώνουν πως όταν φτάνει η ώρα να επιλέξουν το κατάστημα για τις αγορές των νοικοκυριών τους, επηρεάζονται πολύ από τις εκπτώσεις και τις χαμηλές τιμές.

Ως μέθοδο εξοικονόμησης χρημάτων 6 στους 10 δηλώνουν πως αγοράζουν προϊόντα όταν βρίσκονται σε προσφορά, ενώ 5 στους 10 πως χρησιμοποιούν κουπόνια και αγοράζουν μεγαλύτερες και πιο συμφέρουσες συσκευασίες.

Καθώς το κόστος παραγωγής και διακίνησης ανεβαίνει, οι καταναλωτές τόσο στην Ευρώπη (33%), όσο και στην Ελλάδα (47%) προτιμούν οι εταιρείες να τους προσφέρουν μεγαλύτερες, οικονομικές συσκευασίες, που αντιστοιχούν σε χαμηλότερο κόστος ανά τεμάχιο.

Η κυρίαρχη αγοραστική συμπεριφορά των Ελλήνων είναι να αγοράζουν μόνο τα αναγκαία για το νοικοκυριό (50%), ενώ στην Ευρώπη τείνουν να αποθηκεύουν προϊόντα και για μελλοντική χρήση.

Σε ό,τι αφορά τις νέες ευέλικτες μορφές λιανεμπορίου, οι Έλληνες δηλώνουν υπέρμαχοι των online αγορών: 7 στους 10 θεωρούν πιθανό να αγοράσουν προϊόντα διαδικτυακά, με την προϋπόθεση ότι θα τους παραδοθούν κατ’ οίκον.