Στο πλαίσιο της νέας συνθήκης που δημιουργεί στο πεδίο της κατανάλωσης η πανδημία, έχει δοθεί ώθηση στις πωλήσεις των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, δηλώνει η Aimee Becker, Senior Vice President Strategic Advisory της Daymon, στο ενημερωτικό site SN. H Daymon είναι μια από τις ηγετικές και πρωτοποριακές στον τομέα της επιχειρήσεις των ΗΠΑ, με αντικείμενο τη ανάπτυξη προϊόντων PL. Όπως σημειώνει η Becker, τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας έχουν σταματήσει εδώ και αρκετά χρόνια να θεωρούνται μια φθηνή εναλλακτική λύση αγοράς, και η εξέλιξή τους διαμόρφωσε μια πολύ καλή συνθήκη για την περαιτέρω ενίσχυσή τους στον καιρό της πανδημίας. Σύμφωνα με την ίδια, τα PL έχουν πλέον αποκτήσει στη συνείδηση των καταναλωτών ισότιμη θέση με τα επώνυμα καταναλωτικά προϊόντα, ως συνέπεια της επικέντρωσης των λιανεμπόρων στη βελτίωση της ποιότητάς τους.

«Σήμερα», σημειώνει, «στην αγορά των ΗΠΑ, το 86% των καταναλωτών θεωρεί πως η ποιότητα των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας είναι ισάξια ή και ανώτερη των επώνυμων brands». Επίσης, όπως καταγράφεται στη σχετική έρευνα της εταιρείας (Daymon Private Brand Intelligence Report), ένα ποσοστό των καταναλωτών, που προσεγγίζει το 90%, δηλώνει πως εμπιστεύονται στον ίδιο βαθμό ή και περισσότερο τα PL σε σύγκριση με τα επώνυμα brands (89%) και κατά ένα εξίσου υψηλό ποσοστό (87%), θεωρεί πως διαθέτουν την ίδια ή και μεγαλύτερη ποικιλία.

Η Becker εκτιμά πως η ανάπτυξη του μεριδίου των PL θα εξακολουθήσει και στους επόμενους μήνες, σε συνέχεια της δυναμικής που απέκτησαν κατά την εξάπλωση της πανδημίας. Αξίζει να σημειωθεί πως σύμφωνα με την προαναφερθείσα έρευνα, η προτίμηση στα PL αφορά όλες ανεξαιρέτως τις δημογραφικές ομάδες.