Τους στόχους για την κερδοφορία του 2010 αναπροσάρμοσε στις αρχές Αυγούστου ο βελγικός όμιλος Delhaize, λόγω των δυσμενών συνήθων στις νοτιοανατολικές περιοχές των ΗΠΑ και στην Ελλάδα, που αποτελεί σημαντική αγορά για τον όμιλο.

[Βέλγιο] Οι προβλέψεις μιλούν για λειτουργικά κέρδη το 2010 που θα κυμανθούν μεταξύ μείωσης 2% και αύξησης, επίσης 2%. Τα πλάνα προέβλεπαν αύξηση μεταξύ 2% και 5%. Παρά τις πτωτικές τάσεις των κερδών, οι δραστηριότητες του ομίλου στο Βέλγιο σημείωσαν αύξηση κερδών κατά 5,8% και στην Ελλάδα 5,5% (β΄τετράμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου).

Ο πρόεδρος και CEO της Delhaize, Pierre Olivier Beckers, δήλωσε σχετικά: «Παρόλο που είμαστε απογοητευμένοι από τις πωλήσεις μας στις ΝΑ περιοχές των ΗΠΑ, πιστεύουμε πως δεν αντανακλούν τη δυναμική και τη μακροπρόθεσμη προοπτική ανάπτυξής τους. Έχουμε σταθερή προσήλωση στη στρατηγική τιμών στην οποία επενδύουμε από την αρχή του χρόνου στα Food Lion και πιστεύουμε πως διαθέτουμε τη σωστή προσφορά αξίας προς τους καταναλωτές, που μας επιτρέπει να ανταποκριθούμε στις ανάγκες των καταναλωτών».