Μετά από μια παρατεταμένη περίοδο διαταραχών, ο τομέας του on-trade (μπαρ και εστιατόρια) δείχνει σημάδια ανάκαμψης σε βασικές αγορές όπως η Κίνα, η Γερμανία, η Ιταλία, το Μεξικό, το Ηνωμένο Βασίλειο και οι ΗΠΑ, προσφέροντας έναν πολυαναμενόμενο άνεμο αισιοδοξίας για την παγκόσμια βιομηχανία αλκοολούχων ποτών.

Σύμφωνα με την έκθεση του IWSR “Bevtrac Wave 2 2024”, η συχνότητα κατανάλωσης on-trade αυξήθηκε σε ορισμένες αγορές, παρόλο που οι καταναλωτές εμφανίζουν τάσεις μετριασμού τόσο εντός, όσο και εκτός σπιτιού. Η ανάκαμψη συνοδεύεται από ενίσχυση των premium εμπειριών, με το scotch, τα λικέρ και τα αφρώδη κρασιά να είναι ισχυροί παίκτες, ιδιαίτερα στις ΗΠΑ, όπου οι Millennials εμφανίζουν αυξημένη διάθεση για εξόδους. Παράλληλα, αναδυόμενες αγορές όπως η Ινδία, η Βραζιλία και η Νότια Αφρική παρουσιάζουν ισχυρή ανάπτυξη, ενισχυμένες από την άνοδο της μεσαίας τάξης και τη βελτίωση του οικονομικού κλίματος.

Η Ivana Mitic, Senior Insights Manager της IWSR, σχολίασε: «Η επιστροφή των καταναλωτών σε μπαρ και εστιατόρια προσφέρει ευκαιρίες για ανάπτυξη μέσω premium προϊόντων και διαφοροποιημένων προσφορών». Παρότι η γενική ανάκαμψη παραμένει αργή, η κατηγορία προϊόντων χωρίς αλκοόλ και τα premium ποτά συνεχίζουν να κερδίζουν έδαφος, καταδεικνύοντας σημαντικές αλλαγές στις καταναλωτικές συνήθειες.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter