Αναγνωρίζοντας την ανάγκη της διασκέδασης και της απόλαυσης των απλών πραγμάτων που έχουμε στερηθεί λόγω των περιορισμών που έχουν μπει στη ζωή μας στην εποχή της πανδημίας, η Άμστελ δημιούργησε τη νέα της καμπάνια, παρακινώντας τους αποδέκτες της να απελευθερωθούν και να διασκεδάσουν.

Όπως σημειώνει χαρακτηριστικά η εταιρεία, η νέα καμπάνια «μας ωθεί να σηκωθούμε και να εκφραστούμε, να τραγουδήσουμε και να αναδείξουμε το ξεχείλισμα της ψυχής μας με κάθε τρόπο!». Εξειδικεύοντας τη σκέψη πίσω από το μήνυμα, περιγράφει πως «σε έναν κόσμο που τον τελευταίο καιρό περισσότερο από ποτέ ζούμε μηχανικά και συγκρατημένα, υπάρχουν πράγματα που ξυπνάνε το μέσα μας, μας αγγίζουν στην ψυχή και μας υποκινούν να απολαύσουμε ξανά, να δημιουργήσουμε, να αγαπήσουμε, να διασκεδάσουμε να… ξεχειλίσουμε και να χαρούμε!». Αυτό τον ρόλο έχουν στην ταινία το «Ζεϊμπέκικο» του Διονύση Σαββόπουλου και η επιβλητική φωνή της Σωτηρίας Μπέλλου. Νέοι άνθρωποι συνοδεύουν στο τραγούδι την ερμηνεύτρια, δημιουργώντας μια ένωση αναμνήσεων και σημερινών εικόνων, με συνδετικό κρίκο την Άμστελ.
«Η ταινία ενσαρκώνοντας απόλυτα το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας, εστιάζει στη νέα γενιά, σε ανθρώπους με λάμψη στο βλέμμα, με προσωπικότητα, με ζωντάνια και δίψα για την ίδια την ζωή. Οι ήρωες αυτοί είναι η ψυχή της καμπάνιας, αποτυπώνοντας ένα δυναμικό εικαστικό αποτέλεσμα, που μεταδίδει ενέργεια, φλόγα και ψυχή», τονίζει η εταιρεία.