Η νέα τηλεοπτική καμπάνια των Amita Smoothies, των πρωτοποριακών προϊόντων ψυγείου της Amita που συνδυάζουν τον χυμό φρούτων με το άπαχο γάλα, κερδίζει τις εντυπώσεις.

Το τηλεοπτικό σποτ παρουσιάζει με φρέσκο και χιουμοριστικό τρόπο τη «σύγκρουση» των φρέσκων φρούτων με το γάλα, που οδηγεί στην γέννηση των Amita Smoothies. Η πρωταγωνίστρια, κρατώντας μια χαρτοσακούλα γεμάτη με ολόδροσες και ζουμερές φράουλες, «διασταυρώνεται» με τη θρεπτική αξία του άπαχου γάλακτος και… απολαμβάνει τον μοναδικό συνδυασμό που δημιουργείται.

«Η απόλυτη παρουσία του γάλακτος και του χυμού αναδεικνύει την ξεχωριστή γεύση των Amita Smoothies που αποτελούν μια ξεχωριστή και απολαυστική πρόταση με θρεπτική αξία», μας είπαν οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ του προϊόντος. «Όποια κι αν είναι η εκδοχή για το πώς γεννήθηκε η ιδέα του συνδυασμού απίθανης γεύσης φρούτων και θρεπτικού άπαχου γάλακτος, το σίγουρο είναι πως οι καταναλωτές θα λατρέψουν την απολαυστική τηλεοπτική καμπάνια των Amita Smoothies, αλλά και τη μοναδική τους γεύση.

Τα Amita Smoothies, τα οποία διατηρούνται μόνο στο ψυγείο, κυκλοφορούν σε δύο απολαυστικές γεύσεις, φράουλα με γάλα και μπανάνα με γάλα, σε εντυπωσιακή, αλλά και πρακτική συσκευασία. Να θυμίσουμε πως η Αmita, ο πρώτος συσκευασμένος φυσικός χυμός στην ελληνική αγορά, αποτελεί, για περισσότερο από είκοσι χρόνια, το συνώνυμο του φυσικού χυμού και βρίσκεται στην πρώτη θέση στις προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών.

Λανσαρίστηκε το 1983 και για την παραγωγή και συσκευασία του ακολουθούνται οι πιο σύγχρονες διαδικασίες παραγωγής και συσκευασίας σε απόλυτο κενό αέρος, διασφαλίζοντας την άριστη ποιότητα και γεύση. Η Amita περιλαμβάνει την πιο πλούσια ποικιλία λαχταριστών γεύσεων σε ποικιλία συσκευασιών για κάθε περίσταση κατανάλωσης».

 Πίνακας 1: Χυμοί φρούτων – Τα 3 πρώτα σε διαφημιστική δαπάνη προϊόντα (σε χιλ. ευρώ)

 Επωνυμία  Ιαν.-Μαρ. 2009  Ιαν.-Μαρ. 2010
 Amita Χυμοί  265,29  871,41
 Amita Motion μπουκάλι  186,91  522,71
 Amita Smoothies  0,00  401,52

 Πηγή: Media Services SA

 Πίνακας 2: Χυμοί φρούτων – Διαφημιστική δαπάνη ανά μέσο (σε χιλ. ευρώ)

 ΜΜΕ  Ιαν.-Μαρ. 2009  Ιαν.-Μαρ. 2010
 Τηλεόραση  1.847,66  3.288,88
 Ραδιόφωνο  0,00  119,89
 Περιοδικά  201,29  156,99
 Εφημερίδες  0,00  336,80
 Σύνολο κατηγορίας  2.048,95  3.902,56

 Πηγή: Media Services SA

INFO: Πελάτης: Coca-Cola Hellenic, Προϊόν: Amita Smoothies, Δημιουργός: Leon & Partners, Stefi Productions, Μέσα προβολής: TV.