Η Amita της Coca-Cola Τρία Έψιλον ανανεώνεται και επανασυστήνεται στο κοινό μέσα από ολοκαίνουριες συσκευασίες, με έμπνευση τη φύση και επίκεντρο την αγάπη και τη φροντίδα που μας προσφέρει η επαφή μαζί της.

Η νέα εποχή της Amita αξιοποιεί τα στοιχεία πρόσφατης έρευνας στην Ελλάδα, η οποία αναδεικνύει την αποξένωσή μας από το φυσικό περιβάλλον, καθώς περνάμε το 83% της ζωής μας σε εσωτερικούς χώρους.

Όμως, όπως έρχεται να μας υπενθυμίσει η Amita, η σχέση μας με τη φύση είναι βασικός παράγοντας για τη διατήρηση της ψυχικής μας υγείας και ευεξίας.

Η νέα καμπάνια επιδιώκει να αναδείξει την Amita ως τον συνδετικό κρίκο ανάμεσα στον καθένα από εμάς και το υπέροχο φυσικό περιβάλλον, και να μας παρακινήσει να αυξήσουμε το ποσοστό του χρόνου που περνάμε στη φύση.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter