Κεντρικό μήνυμα της digital καμπάνιας που προβάλει την καινοτομία της νέας προϊόντικής πρότασης της P&G στον τομέα της προσωπικής υγιεινής είναι το «Με το σύστημα 5πλης άνεσης της Always Platinum, δεν νιώθεις τίποτα άλλο παρά μόνο προστασία». H καμπάνια είναι δημιουργία της Τouchpoint Strategies, που ανέλαβε για λογαριασμό του brand Always την υλοποίηση digital επικοινωνίας με σκοπό το λανσάρισμα της νέας Always Platinum στην Ελλάδα.

Όπως σημειώνει σχετικά η εταιρεία, «σε συνεργασία με τις Πηνελόπη Αναστασοπούλου, Εβελίνα Νικόλιζα, Κέισι Μίζιου, Ελένη Βουλγαράκη, Κλέλια Ανδριολάτου και Μαρίνα Γρηγορίου, η digital καμπάνια υλοποιήθηκε μέσα από διαφορετικές θεματικές περιεχομένου: i/ Wellness Warrior για εκείνες που λατρεύουν την άσκηση, ii/ Style Seeker για όσες αγαπούν τη μόδα και iii/ Dynamic Trailblazer για τις δυναμικές γυναίκες με απαιτητική καθημερινότητα. Οι τρεις θεματικές αντικατοπτρίζουν τη σύγχρονη γυναίκα που θέλει να καταφέρει πολλά, ακόμα και κατά τη διάρκεια της περιόδου της.Μέσα από video περιεχόμενο σε IG TV και social media posts & stories, οι influencers μοιράστηκαν μέσα από τα κανάλια τους τη δική τους εμπειρία και απέδειξαν πως η νέα Always Platinum εξασφαλίζει άνεση και προστασία ακόμα και στις πιο απαιτητικές προκλήσεις».