Στον αέρα βρίσκεται ήδη η πρώτη ταινία από τη νέα σπονδυλωτή καμπάνια Άλτις, δημιουργία της Solid.

Κεντρικό μήνυμα και υπογραφή της καμπάνιας είναι το «μας νοιάζει να ’ναι Άλτις». Μια φράση -χαρακτηριστικά ελληνική- που αποτυπώνει τη σχέση του Άλτις με το καλό ελαιόλαδο αλλά και με τον ίδιο τον καταναλωτή, δηλαδή μια σχέση φροντίδας και ενδιαφέροντος.

«Επιλέχθηκε ένα μήνυμα το οποίο είναι μια προσωπική παραδοχή όλων όσων εμπλέκονται στην αλυσίδα φροντίδας του Άλτις: δηλαδή των ανθρώπων που το παράγουν, το επιλέγουν, το ελέγχουν και φυσικά αυτών που το απολαμβάνουν όπως η ελληνίδα μητέρα και μαγείρισσα», μας λέει η εταιρεία παραγωγής. «Αυτοί οι άνθρωποι γίνονται πρωταγωνιστές στη φετινή καμπάνια Άλτις και αποκαλύπτουν όλη τη φροντίδα τους για το ελαιόλαδο, που φέρει την υπογραφή Άλτις.

 Πίνακας 1: Ελαιόλαδο –  Τα 3 πρώτα σε διαφημιστική δαπάνη προϊόντα (σε χιλ. ευρώ)

 Επωνυμία  Ιαν.-Δεκ. 2009  Ιαν.-Δεκ. 2010
 Άλτις Ελαιόλαδο  762,5  545,2
 Άλτις Αγουρέλαιο  142,3  331,6
 Μινέρβα  127,1  104,9

 Πηγή: Media Services SA

Η ιδέα του σεναρίου βασίζεται στο τι βρίσκεται μπροστά από ένα μπουκάλι Άλτις και τι πίσω από αυτό, γιατί ο καταναλωτής οφείλει να ξέρει και να νοιάζεται για το τι βρίσκεται πίσω από την ετικέτα του ελαιολάδου που επιλέγει.

 Πίνακας 2: Ελαιόλαδο – Διαφημιστική δαπάνη ανά μέσο (σε χιλ. ευρώ)

 ΜΜΕ  Ιαν.-Δεκ. 2009  Ιαν.-Δεκ. 2010
 Τηλεόραση  1.093,9  754,1
 Ραδιόφωνο  127,5  –
 Περιοδικά  756,4  410,7
 Εφημερίδες  39,5  8,5
 Σύνολο κατηγορίας  2.017,3  1173,3

Πηγή: Media Services SA

Κάθε φορά μπροστά από το μπουκάλι βρίσκεται ένας καταναλωτής ενώ πίσω από αυτό βρίσκονται οι άνθρωποι του Άλτις που εξηγούν πώς πετυχαίνουν κάθε χρόνο την ποιότητα, τα χαρακτηριστικά και την ασύγκριτη σταθερή γεύση Άλτις.

Στην πρώτη ταινία μπροστά από το μπουκάλι βρίσκεται μια περήφανη για τα γεμιστά της μαγείρισσα και πίσω από το μπουκάλι βλέπουμε την επικεφαλής της γευσιγνωστικής ομάδας Άλτις, τη Λόλα, να κάνει σχολαστικές γευσιγνωσίες μέχρι να σιγουρευτεί για τη σταθερή καλή γεύση.

Είναι μια ιδέα που πραγματικά απαντάει στο γιατί το Άλτις είναι ανώτερο ποιοτικά και δείχνει ότι αφού όλα τα ελαιόλαδα δεν είναι ίδια, μας νοιάζει να’ ναι Άλτις». Η παραγωγή είναι της Χ-Rated.

Info
Πελάτης: Ελαΐς-Unilever, Προϊόν: Άλτις, Δημιουργός: Solid, Μέσα προβολής: ΤV