Το πλάνο της Almi Foods για επέκταση της τοποθέτησης, της διανομής και των πωλήσεων στην ελληνική αγορά συνδυάζεται και με ενέργειες προώθησης σε σημαντικές αγορές του εξωτερικού.

Η εταιρεία συμμετείχε στην επιχειρηματική αποστολή σε Ωκεανία και νοτιοανατολική Ασία. Η αποστολή διοργανώθηκε από το το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο μεταξύ 30 Σεπτεμβρίου και 11 Οκτωβρίου, με στόχο την ανάπτυξη νέων συνεργασιών και την ενίσχυση εξαγωγών στις αγορές Αυστραλίας και Νέας Ζηλανδίας. Πέραν της Almi, επιχειρηματικές B2B συναντήσεις πραγματοποίησαν και οι εταιρείες ΜΕΒΓΑΛ, Elmar Crete, Arkas, Tharros Herbs & Oils και Verpan.

Κατά τη διάρκεια της αποστολής, οι επιχειρήσεις ολοκλήρωσαν περισσότερες από 70 επαφές και δικτυώθηκαν «με επιφανείς εκπροσώπους της τοπικής επιχειρηματικής κοινότητας, θέτοντας τις βάσεις για μακροχρόνιες συνεργασίες», όπως εκτίμησε το Γραφείο Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων του Σίδνεϊ.

Οι εκπρόσωποι των εταιρειών ανέφεραν ότι οι προοπτικές ανάπτυξης εξαγωγών στις νέες αυτές αγορές είναι εξαιρετικά θετικές και εντόπισαν επιχειρηματικές ευκαιρίες, εξαιτίας του έντονου ενδιαφέροντος για ελληνικά προϊόντα υψηλής ποιότητας.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter