Νέες συμφωνίες, που επιβεβαιώνουν τη στρατηγική στροφή της Almi Foods στην ελληνική αγορά, υπέγραψε η εταιρεία με αλυσίδες του οργανωμένου λιανεμπορίου.
Η Almi Foods ξεπέρασε τα 1.500 σημεία διανομής, χάρη στην ανάπτυξη συνεργασιών με τα σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος, Θανόπουλος, Μασούτης, My market, Κρητικός, e-Fresh, Mπαλάσκας, Πάππου και OK! Anytime Markets. Στόχος της εταιρείας είναι η ηγετική θέση στη χώρα.
Οι νέες συμφωνίες αφορούν κυρίως την πανελλαδική τοποθέτηση προϊόντων Almito μέσω δικτύων διανομής και χονδρεμπόρων στα τελικά σημεία ενδιαφέροντος. Η Almi Foods θα επενδύσει στην αναγνωρισιμότητα του brand Almito από τον καταναλωτή, όχι μόνο ως deli antipasti, αλλά ως καθημερινή γευστική εμπειρία.
Τα τελικά σημεία πώλησης και η στρατηγική της εταιρείας
Τα προϊόντα της Almito βρίσκονται στα ράφια 450 καταστημάτων της ΑΒ Βασιλόπουλος πανελλαδικά, σε 300 της Μασούτης, σε 250 της Metro ΑΕΒΕ (My market), σε 100 της ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός και στο σύνολο των καταστημάτων OK! Anytime Markets. Η εταιρεία εγκαινίασε τη συνεργασία online πωλήσεων με την πλατφόρμα e-Fresh και συνεχίζει τη συνεργασία της με τα Κονταράτος Super Market Flora.
Ακόμη, τοποθετεί προϊόντα πλέον και στον Όμιλο Ελληνική Διατροφή Super Market Κεντρικής Ελλάδας, στις υπεραγορές Κρεάτων Ανδριόπουλος, στα σούπερ μάρκετ Πάππου στη Ρόδο και στα καταστήματα Μπαλάσκας.
Παράλληλα, υλοποιείται οργανωμένο προωθητικό πλάνο tailor-made προωθητικών ενεργειών, με προσφορές φυλλαδίου και εντός καταστημάτων, σε όλα τα σημεία λιανικής πώλησης, με στόχο την αύξηση πωλήσεων και αναγνωρισιμότητας, μέσω και ενεργειών δοκιμών προϊόντος.
Αναφορικά με τη στρατηγική διανομής σε μεμονωμένα σημεία πώλησης, η Almi Foods, με δίκτυα διανομής και χονδρεμπορικούς συνεργάτες, προχωρά σε τοποθετήσεις προϊόντων Almito σε τελικά σημεία, σημαντικά για την κατηγορία: Παντοπωλεία, μανάβικα, κρεοπωλεία, καταστήματα delicatessen. Προϊόντα διατίθεται ήδη σε άνω των 200 σημείων σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και περιφέρεια.
Ο στόχος του μεριδίου της ελληνικής αγοράς στις πωλήσεις
Εντός τoυ ερχόμενου διμήνου, αλλά και του πρώτου τρίμηνου 2025, αναμένονται νέες συμφωνίες, για την τοποθέτηση των προϊόντων στο σύνολο της ελληνικής αγοράς λιανεμπορίου, με πανελλαδική διανομή.
Η ολοκλήρωση του συγκεκριμένου στόχου θα αποτελέσει βάση για περαιτέρω επενδύσεις. Από το 1996, οι εξαγωγές αποτελούσαν βασικό προσανατολισμό, φθάνοντας έως και το 97% των πωλήσεων.
Η Almi Foods έχει στόχο το μερίδιο της ελληνικής αγοράς να φθάσει στο 20% των συνολικών πωλήσεων, επεκτείνοντας, ωστόσο, παράλληλα και τις συνεργασίες στο εξωτερικό. Η Almi Foods εξάγει προϊόντα σε πάνω από 30 χώρες, με Γερμανία, Καναδά, ΗΠΑ, Νότιο Κορέα, Ηνωμένο Βασίλειο, Πολωνία και Ουκρανία, ως βασικές αγορές. Από τη στροφή στην Ελλάδα, η εταιρεία αναμένει περαιτέρω αύξηση κύκλου εργασιών το 2024.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter