Προς τα 50 εκατομμύρια «καλπάζει» ο τζίρος της Pernod Ricard Hellas, ο οποίος αυξήθηκε κατά σχεδόν 18% στην οικονομική χρήση 2022-23 (Ιούλιος 2022 – Ιούνιος 2023), ενώ ακόμα ταχύτερη ήταν η ανάπτυξη της κερδοφορίας για την ελληνική θυγατρική του ομίλου Pernod Ricard.

Αυξημένες κατά 17,8% οι πωλήσεις της
Ειδικότερα, σύμφωνα με τις ετήσιες οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας, η χρήση 2022-23 έκλεισε με πωλήσεις ύψους 47,92 εκατομμυρίων ευρώ, αυξημένες κατά 17,8% σε σχέση με το 2021-22, που είχαν διαμορφωθεί στα 40,68 εκατ. ευρώ.

Σημειωτέον ότι το ποσοστό των παραγόμενων προϊόντων της εταιρείας επί του συνόλου των πωλήσεών της αυξήθηκε ελαφρώς στη χρήση 2022-23, με το 10,7% των πωλήσεων (έναντι 10,4% το 2021-22) να προέρχεται από παραγόμενα αλκοολούχα ποτά, και το υπόλοιπο 89,3% από εισαγόμενα ποτά.

Αυξημένη ήταν και η μεικτή κερδοφορία κατά 13,2%, φτάνοντας τα 19,54 εκατ. ευρώ. Τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν στα 2,38 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 1,61 εκατ. ευρώ σε σχέση με τη χρήση 2021-22 (+47,6%), ενώ τα καθαρά κέρδη της χρήσης έκλεισαν στα 1,88 εκατ. ευρώ, έναντι 1,15 εκατ. στη χρήση 2021-22 (+63,1%).

Αισιοδοξία για αύξηση μεριδίων αγοράς
Η διοίκηση της Pernod Ricard Hellas εμφανίζεται αισιόδοξη πως οι διάφοροι χρηματοοικονομικοί και λοιποί κίνδυνοι που μπορεί να προκύψουν λόγω της γενικότερης κατάστασης στην ελληνική οικονομία δεν θα επηρεάσουν σημαντικά την ομαλή λειτουργία της, καθώς λαμβάνει τη συνεχή στήριξη του ομίλου Pernod Ricard, που αποτελεί και τον βασικό της προμηθευτή, ενώ ως προς τις γεωπολιτικές εξελίξεις και τον πληθωρισμό αναφέρει ότι ο κίνδυνος από τις ανατιμήσεις των τιμών των εμπορευμάτων της αντιμετωπίζεται με την παράλληλη αύξηση της τιμής πώλησης των προϊόντων της εταιρείας.

Με αυτά τα δεδομένα, η διοίκηση της Pernod Ricard Hellas προσβλέπει σε αύξηση των μεριδίων αγοράς της, σε μία αγορά οινοπνευματωδών ποτών που παρουσιάζει δυναμική ανάκαμψη, επενδύοντας παράλληλα σε εμπορικά σήματα προτεραιότητας με στόχο τη μακροπρόθεσμη κερδοφορία και παρακολουθώντας στενά το κόστος για να αντεπεξέλθει στην αύξηση της ενέργειας και στις γενικότερες προκλήσεις.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter