Νέος Managing Director της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας αναλαμβάνει ο Πολωνός Μάρτσιν Μπούρνταχ. Κατόπιν τούτου, η Ελλάδα θα είναι η τρίτη χώρα όπου ο κ. Μπούρνταχ θα έχει την ύψιστη εποπτεία ως εθνικό επίπεδο για λογαριασμό του Ομίλου Carlsberg. Στο παρελθόν έχει αναλάβει πλείστους εμπορικούς ρόλους που αφορούν την περιφέρεια της κεντροανατολικής Ευρώπης, ανάμεσά τους και τη θέση του Country Manager στην -τότε- Carlsberg Hungary, θέση στην οποία προήχθη τον Απρίλιο του 2017. Τον Απρίλιο του 2020, ανέλαβε Managing Director του Ομίλου για τις εθνικές αγορές Ουγγαρίας, Κροατίας και Σλοβενίας.

Παραμένει η στρατηγική στόχευση στην επέκταση του on-trade καναλιού πωλήσεων
Ο ίδιος βρίσκεται 17 χρόνια στους κόλπους του Ομίλου Carlsberg, μετά από επαγγελματικές θητείες σε Shell και Mars σε Βαρσοβία και Λονδίνο. Η μακρά του πορεία στον Όμιλο ξεκίνησε το 2008 ως Marketing Manager για την αγορά της Πολωνίας, ενώ στη συνέχεια ανέλαβε επικεφαλής του on-trade καναλιού στη διεύθυνση πωλήσεων, αρχικά από την Κοπεγχάγη. Άλλωστε, ο κ. Μπούρνταχ είχε υπάρξει μη εκτελεστικό μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας μεταξύ Σεπτεμβρίου 2016 και Νοεμβρίου 2017.

Στην Ελλάδα, ο κ. Μπούρνταχ διαδέχεται τον Χένρικ Φρέντβιγκ την 1η Ιανουαρίου 2025, ο οποίος θα έχει έως τότε διατελέσει Managing Director της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας μεταξύ Σεπτεμβρίου 2023 και Δεκεμβρίου 2024. Στην παρουσίασή του στον ελληνικό Τύπο τον περασμένο Μάρτιο, ο κ. Φρέντβιγκ είχε αιτιολογήσει την αύξηση πωλήσεων ως αποτέλεσμα της επιτυχημένης στρατηγικής στόχευσης στο on-trade κανάλι και είχε παραδεχτεί ότι «η Ολυμπιακή Ζυθοποιία θα συνεχίσει ακόμη πιο δυναμικά την προσπάθεια περαιτέρω ανάπτυξής της προς τα σημεία εστίασης». Ο ίδιος θα παραμείνει στον Όμιλο Carlsberg, ως Vice President των on-trade πωλήσεων Carlsberg, ρόλο που κατείχε πριν την ανάληψη καθηκόντων Managing Director στην Ολυμπιακή Ζυθοποιία. Αναφορικά με την αντικατάστασή του στην Ολυμπιακή Ζυθοποιία, πηγές της εταιρείας διαβεβαίωσαν το FOODReporter «ότι δεν συντρέχει καμία αλλαγή ως προς τις στρατηγικές προτεραιότητες ανάπτυξης που ακολουθεί η εταιρεία».

H Ολυμπιακή Ζυθοποιία αξιοποιεί το εκτενές δίκτυο συνεργατών και προμηθευτών της, σε μεγάλο δίκτυο σημείων τελικής πώλησης, εντός και εκτός συνόρων, με παρουσία σε σχεδόν 40 χώρες και στις πέντε ηπείρους. Στην Ελλάδα εισάγει και διανέμει τις ιρλανδικές μπύρες Guinness και Kilkenny, τη βέλγικη Grimbergen, τη βαυαρικής προέλευσης Schneider Weisse και τη σειρά μηλίτη Somersby.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter