Εντός των καταστημάτων μεταφέρονται πλέον, με απόφαση του ομίλου, οι υπάλληλοι που παραδοσιακά υποδέχονταν τους πελάτες στην είσοδο των 3.000 καταστημάτων της Wal-Mart.

Αυτή η απόφαση δίνει τέλος σε μια μακρά παράδοση που ήθελε τους πελάτες της να έρχονται σε επαφή με τους υπαλλήλους τη στιγμή που έμπαιναν στο κατάστημα. Από τώρα και στο εξής, οι υπάλληλοι της υποδοχής μεταφέρονται κοντά στα ταμεία, για να κατευθύνουν τους πελάτες στα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν ή σε ταμεία με μικρότερη ουρά.

Η Wal-Mart ξεκίνησε αυτήν την παράδοση το 1980, όταν ο ιδρυτής της, Sam Walton, σκέφτηκε πως αυτός ο τρόπος θα έκανε πιο φιλικά τα καταστήματα που είχαν ταυτιστεί με τις φθηνές τιμές. Η κίνηση αυτή είναι ενδεικτική της επανεξέτασης παλιών πρακτικών της εταιρείας, σε μια προσπάθεια να ενισχυθούν οι πωλήσεις, τα κέρδη και η παραγωγικότητα, με τέτοιο τρόπο ώστε να εξακολουθεί να προσφέρει χαμηλές τιμές.