Κυκλοφόρησε από τις Εκδόσεις Αθ. Σταμούλης το βιβλίο του Οδυσσέα Κόλλια «Αλφαβητάριο Υπηρεσιών» (σελ. 360, τιμή 28 ευρώ), το οποίο φιλοδοξεί να βοηθήσει τους δραστηριοποιούμενους στον τομέα της παροχής ποιοτικών υπηρεσιών.

Πρόκειται για ένα βιβλίο δομημένο κατά ενότητες, σύμφωνα με την ακολουθία των 24 γραμμάτων της ελληνικής αλφαβήτου, γραμμένο με έμφαση στη βιωματική εμπειρία της σχέσης παρόχου υπηρεσιών-πελάτη και τη σχετική εκπαίδευση. Η κάθε ενότητα περιλαμβάνει το κείμενο για το συγκεκριμένο θέμα, θεωρία από το μάρκετινγκ υπηρεσιών, παραθέματα από την εργογραφία, αναφορά στην ελληνική πραγματικότητα, εμπειρικά παραδείγματα, πρακτική άσκηση για εμπέδωση των εννοιών που έχουν συζητηθεί και θέση για τις εμπειρίες και κρίσεις του αναγνώστη.