Δυναμικό ήταν το παρών της εταιρείας Alfa Pastry στην 11η Artozyma από τις 24 έως τις 26 Φεβρουαρίου 2024, στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης. «Πρόκειται για μια πολύ ενδιαφέρουσα έκθεση η Artozyma, καθώς διαφορετικοί τύποι επαγγελματιών μας προσεγγίζουν καθ’ όλη τη διάρκεια αυτής, από αρτοποιούς μέχρι και ξενοδόχους» ανέφερε συνομιλώντας με το FOODReporter η Ειρήνη Ρομοσιού, Senior Brand Manager στην Alfa Pastry.

«Στην έκθεση παρουσιάζουμε κάποια νέα προϊόντα μας τα οποία ήδη έχουν λανσαριστεί στην αγορά, όπως είναι η καινούργια σειρά με τα γλυκά και επίσης, εμφανίζουμε κάποια νέα προϊόντα τα οποία πρόκειται να λανσαριστούν στο επόμενο διάστημα και θεωρούμε ότι θα έχουν πολύ μεγάλο ενδιαφέρον για τον αρτοποιό» επεσήμανε η κυρία Ρομοσιού. Ειδικότερα, μέσα στο Μάρτιο 2024, θα λανσαριστούν από την Alfa Pastry τα νέα crolls buns –ζύμη για κρουασάν με την οποία μπορεί o επαγγελματίας αρτοποιός και ζαχαροπλάστης να δημιουργήσει είτε buns, είτε crolls.

Παράδοση και καινοτομία εναρμονισμένες στις σημερινές ανάγκες του καταναλωτή και αρτοποιού
Η ίδια σχολίασε ότι πρόκειται για ένα νέο trend της αγοράς το οποίο διαρκώς αναπτύσσεται. «Είμαστε πολύ δραστήριοι διότι μας ενδιαφέρει ανταποκρινόμαστε στις νέες καταναλωτικές τάσεις. Είμαστε παραδοσιακοί αλλά θέλουμε να φέρνουμε την παράδοση στο σήμερα» ανέφερε χαρακτηριστικά η Ειρήνη Ρομοσιού.

Νέα λανσαρίσματα και καμπάνιες για το 2024
«Το 2023, ήταν μια εξίσου δύσκολη χρονιά όπως και το 2022, λόγω εξωγενών καταστάσεων και εξαιτίας του μειωμένου budget που διαθέτει το καταναλωτικό κοινό σήμερα. Παρόλα αυτά, εμείς με στρατηγικές κινήσεις και πολύ στοχευμένα, καταφέραμε να αναπτυχθούμε, ακόμη και στο κομμάτι του retail» δήλωσε η ίδια στο FOODReporter, συμπληρώνοντας ότι η εταιρεία Alfa Pastry αναπτύχθηκε το 2023, και σε μερίδιο στο retail και στις πωλήσεις της συνολικά.

Όσον αφορά στους στόχους της εταιρείας για το 2024, η Ειρήνη Ρομοσιού υπογράμμισε ότι η καινοτομία και φέτος είναι ένας πρωταρχικός στόχος για την Alfa Pastry, επομένως μέσα στο 2024, η αγορά θα δει από την εταιρεία αρκετά νέα λανσαρίσματα προϊόντων και νέες καμπάνιες στο τμήμα του λιανεμπορίου και στο τμήμα του food service.

Υπενθυμίζουμε ότι, σήμερα, τα παραδοσιακά προϊόντα ζύμης alfa φτάνουν σε περισσότερες από 35 χώρες παγκοσμίως, σε Αμερική, Ευρώπη, Ασία, Αυστραλία, με ένα ισχυρό πελατολόγιο που διακρίνεται στις κατηγορίες της λιανικής και του Food Service.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter