Παρά το γεγονός ότι η παράδοση online αγορών δεν αποτελεί συνήθη πρακτική των εκπτωτικών αλυσίδων, σύμφωνα με τον IGD η σχετική υπηρεσία αναπτύσσεται από την Aldi με γοργούς ρυθμούς στις ΗΠΑ.

Η αλυσίδα ξεκίνησε τη συνεργασία της με την Instacart, την on-demand delivery εταιρεία, το 2016. Πέρυσι, διεύρυνε το πιλοτικό της πρόγραμμα σε νέες περιοχές της χώρας. Η επιτυχία του οδήγησε στην απόφαση της εξάπλωσής του σε εθνικό επίπεδο και σήμερα η υπηρεσία παραδόσεων των παραγγελιών που γίνονται online θα είναι διαθέσιμη σε πάνω από 1.800 καταστήματα, σε 35 πολιτείες, έως τα μέσα Νοεμβρίου. Ένας αυξανόμενος αριθμός λιανεμπόρων προσφέρει τη συγκεκριμένη υπηρεσία, συχνά σε συνεργασία με άλλες εταιρείες όπως η Instacart, ώστε να διασφαλιστεί η ταχύτερη ανάπτυξή της.

Οι περισσότεροι από τους μεγάλους λιανέμπορους των ΗΠΑ διεύρυναν τη συνεργασία τους με την Instacart το τελευταίο 12μηνο, συμπεριλαμβανομένων των Kroger, Albertsons και Publix. Η συνεργασία με την Instacart επιβαρύνει ελάχιστα τη λειτουργία των φυσικών καταστημάτων, επιτρέποντας στην Aldi να βελτιστοποιήσει τις προσφερόμενες υπηρεσίες, ενώ παράλληλα επωφελείται από τους πελάτες που φέρνει στα καταστήματά της η online δραστηριότητα.