Η αλυσίδα Albert Heijn, θυγατρική της ολλανδικής Ahold, λάνσαρε την υπηρεσία παράδοσης στο σπίτι προϊόντων που αγοράζονται online, με πληρωμή μιας συνδρομής 29 ευρώ.

Η συνδρομή καλύπτει παραδόσεις ενός τριμήνου, ανεξάρτητα από τον αριθμό των παραγγελιών. Υπάρχουν, όμως, κάποιες προϋποθέσεις: η υπηρεσία είναι διαθέσιμη προς το παρόν μόνο στην περιοχή του Ρότερνταμ, ενώ το κόστος της παραγγελίας πρέπει να ξεπερνά τα 70 ευρώ. Η αλυσίδα δήλωσε πως κάλεσε κάποιες εκατοντάδες πελατών να συμμετάσχουν στην υπηρεσία και η ανταπόκριση ήταν μεγάλη, κυρίως μεταξύ των ατόμων που ήδη χρησιμοποιούν το online κατάστημα. Επίσης, ανακοίνωσε πως κατά τη διάρκεια της πιλοτικής φάσης του τριμήνου, αλλά και μετά την ολοκλήρωσή της, θα ζητά τη γνώμη των πελατών που τη χρησιμοποιούν. Παρόλα αυτά, ανεξάρτητα από το πώς θα γίνει δεκτή η υπηρεσία από τους πελάτες, μετά την παρέλευση των τριών μηνών θα την σταματήσει, έως ότου διαμορφώσει μια συνολική εικόνα για την αξία της.