Η ολλανδική αλυσίδα σούπερ μάρκετ Albert Heijn ένωσε τις δυνάμεις της με την Βασιλική Ολλανδική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία (KNVB) και ξεκινάει εκστρατεία ενημέρωσης, προκειμένου να πείσει τα παιδιά που παίζουν ποδόσφαιρο να καταναλώνουν περισσότερα φρούτα! Σύμφωνα με σχετική έρευνα, τα παιδιά που είναι μικρότερα των 12 ετών καταναλώνουν φρούτα σε ποσοστό 44%, ενώ στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση το σχετικό ποσοστό μειώνετε σε 31%. Η εκστρατεία ονομάζεται Teamfruit και αναμένεται να προσφέρει φρούτα σε εκατό ομάδες σε κάθε αγώνα της αγωνιστικής περιόδου. Στελέχη της Albert Heijn ταξιδεύουν σε ολόκληρη την χώρα για να προωθήσουν την κατανάλωση φρούτων στους ποδοσφαιρικούς συλλόγους. «Θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε την δύναμη του ποδοσφαίρου, για να φέρουμε θετική αλλαγή στους νέους», δήλωσε ο κ. Johan van der Zanden, διευθυντής Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας της Albert Heijn. «Στοχεύουμε τους νεαρούς ποδοσφαιριστές και τους παρακινούμε να τρώνε ένα φρούτο στο ημίχρονο ή μετά το παιχνίδι», κατέληξε ο κ. Zanden.