Το Airwick ήταν αυτό που ουσιαστικά δημιούργησε στην ελληνική αγορά την υποκατηγορία των αυτόματων αποσμητικών χώρου και παραμένει ο μοναδικός «παίκτης» στην υποκατηγορία αυτή, η οποία έχει μερίδιο πωλήσεων ύψους 17,6% στο σύνολο της εγχώριας αγοράς. Επίσης, χάρη στα πρωτοποριακά προϊόντα του, το Airwick βρίσκεται στις πρώτες θέσεις της υποκατηγορίας των ηλεκτρικών αποσμητικών χώρου, κατέχοντας μερίδιο ύψους 35,1% το κυλιόμενο δωδεκάμηνο έως τις 11/8/2007.

Η αγορά των αποσμητικών χώρου μπορεί να χαρακτηριστεί σταθερή έως ελαφρώς ανοδική. Η κύρια πηγή αύξησης των πωλήσεων της κατηγορίας είναι τα λανσαρίσματα νέων προϊόντων και το άνοιγμα νέων υποκατηγοριών, όπως πχ των αυτόματων αποσμητικών χώρου. Γι’ αυτόν τον λόγο και οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ της εταιρείας υποστηρίζουν πως το νέο προϊόν της σειράς Airwick έρχεται να ενισχύσει τις πωλήσεις των λιανεμπορικών καταστημάτων που θα το τοποθετήσουν στα ράφια τους.
 
Οπως δηλώνουν, επίσης, “στο πλαίσιο της στρατηγικής του για αύξηση της διείσδυσης της κατηγορίας στα ελληνικά νοικοκυριά αλλά και για μεγαλύτερη ικανοποίηση των απαιτήσεων του καταναλωτή, το brand Airwick της Reckitt Benckiser θα εξακολουθήσει να λανσάρει νέα καινοτόμα προϊόντα, ενώ παράλληλα θα συνεχίσει την εδραίωση της κυριαρχίας του στην αγορά με εντατικές υποστηρικτικές ενέργειες εντός και εκτός των καταστημάτων.

Η υποστήριξη του προϊόντος αποτέλεσε από την αρχή της παρουσίας του στην αγορά βασικό στόχο της εταιρείας, που υλοποιείται με δυναμική εμφάνιση τόσο στα media όσο και εντός των καταστημάτων. Οι προωθητικές ενέργειες που λαμβάνουν χώρα μέσα στα σούπερ μάρκετ περιλαμβάνουν stands με επιπλέον θέσεις προβολής των προϊόντων, καθώς επίσης και την υιοθέτηση τιμολογιακών προωθητικών ενεργειών”.