Το σύνολο της αγοράς συμφωνούσε κατά τη διάρκεια της περυσινής περιόδου πως για να αναπτυχθεί περαιτέρω η κατηγορία των αποσμητικών χώρου έχει ανάγκη από καινοτόμες προτάσεις, που θα προσφέρουν κορυφαία αποτελεσματικότητα και αναβαθμισμένη εικόνα των προϊόντων σε συμφωνία με το σύγχρονο lifestyle. Το Air Wick έδωσε την απάντηση.

Tο λανσάρισμα της νέας σειράς Air Wick, Touch of Luxury, έφερε νέο αέρα στην αγορά των αποσμητικών χώρου. Το νέο concept της σειράς Touch of Luxury, ότι η πολυτέλεια μπορεί να είναι καθημερινή υπόθεση στο σπίτι, άγγιξε τους καταναλωτές και, ως αποτέλεσμα, οδήγησε το brand στη κορυφή. Ήταν η απάντηση στην απαίτηση των καταναλωτών να έχουν στη διάθεσή τους μια σειρά αποσμητικών χώρου που να μπορούν να διεκδικήσουν με απαιτήσεις μια θέση σε κάθε χώρο του σπιτιού, του γραφείου ή κάθε άλλου χώρου που θέλουμε να αρωματίσουμε ευχάριστα.

Φυσικά, η επιτυχία της νέας σειράς δεν ήρθε τυχαία. Η εταιρεία -Reckitt Benckiser- επένδυσε τόσο σε έρευνες αγοράς σχετικά με τις ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στην έρευνα και δοκιμή εξαιρετικών πρώτων υλών και πρωτοποριακών συσκευών.

Η οικονομική κρίση, που συνέπεσε με το λανσάρισμα της νέας σειράς, λειτούργησε θετικά στην περίπτωση του Air Wick. Πράγματι, με αφορμή τη μείωση του εισοδήματός τους, οι καταναλωτές ανακάλυψαν ξανά στον καιρό της κρίσης τη χαρά του να φωνάζεις φίλους στο σπίτι, να διασκεδάζεις στο σπίτι και να δημιουργείς ωραία ατμόσφαιρα.

Δεν είναι, λοιπόν, περίεργο που σε μία αγορά, όπως αυτή των αρωματικών χώρου, με πτωτικές τάσεις (-3%) λόγω των συγκυριών, το Air Wick σημείωσε ως brand αύξηση πωλήσεων 3% ανατρέποντας την πτωτική πορεία.

Στην κατηγορία των αυτόματων αποσμητικών χώρου, που καταλαμβάνει το μεγαλύτερο κομμάτι της πίτας με μερίδιο 36% και που είναι η μοναδική κατηγορία που σημείωσε μία μικρή ανάπτυξη πωλήσεων (1%), το Air Wick παραμένει κυρίαρχο με ένα μερίδιο που ξεπερνά το 81%.

Επιπλέον, το Air Wick προχώρησε στο λανσάρισμα ενός πρωτοποριακού αεροζόλ χωρίς προωθητικά αέρια, του Aqua mist, που είναι ασφαλές και για τα υφάσματα. Το νέο αυτό προϊόν έφερε, επίσης, μία σημαντική καινοτομία στην αγορά των αποσμητικών χώρου, συνεισέφερε σημαντικά στο να κρατηθεί ζωντανό το ενδιαφέρον των καταναλωτών και βοήθησε την ανάπτυξη των πωλήσεων.

Αποτέλεσμα όλων αυτών ήταν να αυξηθεί η ζήτηση για τα προϊόντα Air Wick και να δημιουργηθεί μία πλήρης σειρά που καλύπτει όλες τις ανάγκες της σύγχρονης νοικοκυράς, από το κλασικό αποσμητικό χώρου έως το πρωτοποριακό αρωματικό κερί spiral Ribbon. Το τελευταίο ανέβασε τις πωλήσεις του συνόλου της κατηγορίας, κέρδισε σημαντικό μερίδιο αγοράς και σημείωσε ανάπτυξη πωλήσεων κατά 40%.

Επιπρόσθετα, όλα τα προϊόντα Air Wick υποστηρίζονται με συνεχή τηλεοπτική κάλυψη καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου, με προωθητικές ενέργειες αλλά και με μία πολιτική χαμηλών τιμών.

Η επιτυχία είναι πρόκληση, και η αγορά αναμένει με εξαιρετικό ενδιαφέρον τις νέες προτάσεις και τα νέα αρώματα του Air Wick για το 2011.