Τρεις αναφορές στην ΑΒ Βασιλόπουλος περιλαμβάνει η παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων του μητρικού ομίλου Ahold Delhaize για το τρίτο τρίμηνο του 2022:

  • Στον άξονα της προτεραιότητας στον πελάτη, αναφορά γίνεται στην επέκταση του προγράμματος πιστότητας AB Plus, με περισσότερες εκπτώσεις και προσωποποιημένες προσφορές, καθώς και στη διάθεση πάνω από 700 προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας σε ανταγωνιστικές τιμές.
  • Στον άξονα της λειτουργικής προτεραιότητας, αναφορά γίνεται στη συνεργασία της ΑΒ με τη Wolt για τη γρήγορη διανομή προϊόντων σε επτά πόλεις της Ελλάδας.
  • Τέλος, στον άξονα της υγείας και βιωσιμότητα, γίνεται αναφορά στη βράβευση στα Green Awards της ΑΒ Βασιλόπουλος, ως η πρώτη αλυσίδα σούπερ μάρκετ και η μόνη ευρωπαϊκή εταιρεία που υλοποίησε Σύστημα Ατομικής Εναλλακτικής Διαχείρισης Συσκευασιών για ένα πιο πράσινο και πιο καθαρό μέλλον.

Η ενεργειακή κρίση συρρίκνωσε το περιθώριο κέρδους στην Ευρώπη
Ευρύτερα στις ευρωπαϊκές χώρες που δραστηριοποιείται η Ahold Delhaize, το τρίτο τρίμηνο του 2022 οι πωλήσεις του ομίλου έφτασαν τα 7,7 δισεκατομμύρια ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 10% σε ετήσια βάση, ενώ οι καθαρές πωλήσεις μέσω Διαδικτύου, που στο γ’ εξάμηνο του 2021 είχαν καταγράψει ανάπτυξη 20,1% σε ετήσια βάση, αυξήθηκαν φέτος κατά 6,1%.

Όσον αφορά στο περιθώριο κέρδους, αυτό μειώθηκε σχεδόν κατά μία ποσοστιαία μονάδα σε σχέση με το γ’ τρίμηνο του 2021 και διαμορφώθηκε στο 3,4%, επηρεασμένο από τη σημαντική αύξηση των τιμών της ενέργειας, μία αύξηση που ο όμιλος Ahold Delhaize προσπαθεί να αντιμετωπίσει αναλαμβάνοντας πρωτοβουλίες όπως βιώσιμες εγκαταστάσεις, χρήση φωτισμού led και χρήση αποδοτικών συστημάτων ψύξης.

Στα 22,4 δισ. ευρώ οι συνολικές πωλήσεις του ομίλου
Συνολικά, ο όμιλος Ahold Delhaize είδε στο γ’ τρίμηνο του έτους τις πωλήσεις του να αυξάνονται κατά 9,1% σε ετήσια βάση, φτάνοντας τα 22,4 δισεκατομμύρια ευρώ, ενώ οι διαδικτυακές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 11,5%, αντικατοπτρίζοντας τις επενδύσεις του ομίλου σε νέες και καινοτόμες πολυκαναλικές λύσεις για την ευκολία των καταναλωτών. Το περιθώριο κέρδους παρέμεινε σταθερό στο 4,4%, καθώς οι απώλειες από την Ευρώπη ισοσταθμίστηκαν από την αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών.

Με βάση τα αποτελέσματα του γ’ τριμήνου 2022, η Ahold Delhaize αναθεώρησε την πρόβλεψή της για τα κέρδη του 2022 σε χαμηλό μονοψήφιο ρυθμό ανάπτυξης, έναντι προηγούμενης εκτίμησης για μεσαίο μονοψήφιο ρυθμό ανάπτυξης.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter