Νέα ψηφιακή εφαρμογή για την ΑΒ Βασιλόπουλος αναμένεται να φέρει η απόφαση του μητρικού ομίλου Ahold Delhaize να λανσάρει ένα ενοποιημένο πλαίσιο λειτουργίας των εφαρμογών των σούπερ μάρκετ του ομίλου σε Ελλάδα (ΑΒ Βασιλόπουλος), Τσεχία (Albert), Σερβία (Maxi), Ρουμανία (Mega Image) και Βέλγιο-Λουξεμβούργο (Delhaize). Η αρχή έγινε ήδη χθες με το λανσάρισμα της νέας εφαρμογής της Albert στην Τσεχία, και αναμένεται να ακολουθήσουν μέσα στο 2024 και οι άλλες ευρωπαϊκές αλυσίδες. Πάντως, η σειρά της ΑΒ Βασιλόπουλος δεν θα έρθει άμεσα, καθώς μετά την Albert οι επόμενες αλυσίδες που πρόκειται να λανσάρουν τις νέες εφαρμογές τους είναι η Maxi και η Delhaize.

Τι αλλάζει με τις νέες εφαρμογές
Σύμφωνα με την Ahold Delhaize, η κύρια λειτουργία της νέας εφαρμογής της Albert είναι να διευκολύνει τις online αγορές, ειδικά για τις μεγαλύτερες, εβδομαδιαίες αγορές από το σούπερ μάρκετ. Έτσι, το νέο μοντέλο περιλαμβάνει μία πιο «καθαρή» διαδικασία παραγγελιών, με βελτιωμένη χρηστικότητα. Στις νέες εφαρμογές θα ενσωματώνονται επίσης βελτιωμένες λειτουργικότητες, βασισμένες σε εκτενείς έρευνες μεταξύ των χρηστών, όπως βελτιστοποίηση των προωθητικών ενεργειών, λίστες προϊόντων και «ταξίδια» check-out που είναι σχεδιασμένα ώστε να προσφέρουν περισσότερη άνεση και αξία. Σημαντικό στοιχείο είναι επίσης ότι, καθώς οι νέες εφαρμογές θα βασίζονται σε ένα ενιαίο πλαίσιο, θα είναι πιο εύκολο να μοιράζονται μεταξύ τους λειτουργικότητες όπως προγράμματα πιστότητας ή υπηρεσίες ταχείας διανομής.

Σημειωτέον ότι παράλληλα με τη νέα εφαρμογή της Albert, θα συνεχιστεί η λειτουργία της υπάρχουσας εφαρμογής Muj Albert, που αφορά στο πρόγραμμα πιστότητας της αλυσίδας, όμως μελλοντικά οι δύο εφαρμογές θα ενοποιηθούν στο πλαίσιο του omnichannel «οδικού χάρτη» της Albert.

Εναρμόνιση ψηφιακής αγοραστικής εμπειρίας μεταξύ των αλυσίδων
Σύμφωνα με την Ahold Delhaize, το project αυτό αποτελεί μία κομβική εξέλιξη στην πορεία ψηφιακού μετασχηματισμού του ομίλου, καθώς θα επιτρέψει τη δημιουργία πιο ασφαλών και πιο ευέλικτων ψηφιακών εφαρμογών για τα σούπερ μάρκετ του, ενώ η εναρμόνιση της ψηφιακής αγοραστικής εμπειρίας μεταξύ των αλυσίδων αναμένεται ότι θα ενισχύσει την ικανοποίηση των πελατών και θα δώσει ώθηση στην αλληλεπίδραση των αλυσίδων μαζί τους.Σημειώνεται ότι το ενοποιημένο πλαίσιο λειτουργίας των εφαρμογών αναπτύχθηκε από την εταιρεία ReactNative και επιτρέπει τη λειτουργικότητά τους τόσο σε iOS όσο και σε Android συσκευές. H αρθρωτή (modular) δομή του ενιαίου πλαισίου επιτρέπει την ταχεία ενσωμάτωση νέων χαρακτηριστικών και καινοτομιών, μειώνοντας τις ανάγκες για σχεδιασμό, τον χρόνο ανάπτυξής τους και το κόστος τους. Η κοινή βάση κωδίκων και το σύστημα σχεδίασης αναμένεται ότι θα προσφέρουν στον όμιλο εξοικονόμηση δαπανών.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter