Ξεπέρασαν τις προσδοκίες τα οικονομικά αποτελέσματα του ομίλου Ahold Delhaize για το πρώτο τρίμηνο του 2024, με τη βελτίωση των επιδόσεων στην Ευρώπη να αντισταθμίζει τις περιορισμένες απώλειες στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Ειδικότερα, οι καθαρές πωλήσεις του ομίλου Ahold Delhaize στο πρώτο τρίμηνο του έτους έφτασαν τα 21,7 δισεκατομμύρια ευρώ, αυξημένες κατά 1,3% σε σταθερή συναλλαγματική βάση και κατά 0,4% σε πραγματική συναλλαγματική βάση. Ειδικά στην Ευρώπη, όπου περιλαμβάνεται και η θυγατρική του ομίλου ΑΒ Βασιλόπουλος, οι πωλήσεις έφτασαν τα 8,5 δισεκατομμύρια ευρώ, αυξημένες κατά 4,6% σε σταθερή συναλλαγματική βάση και κατά 4,1% σε πραγματική συναλλαγματική βάση, ενώ αντίθετα στις ΗΠΑ μειώθηκαν κατά 0,6% και κατά 1,8% αντίστοιχα.
Η αύξηση των πωλήσεων στην Ευρώπη αποδίδεται κυρίως στην αύξηση των συγκρίσιμων πωλήσεων κατά 2,8% και στο άνοιγμα νέων καταστημάτων, Αξιοσημείωτη είναι η μεγάλη διαφορά στην εξέλιξη των online πωλήσεων σε ΗΠΑ και Ευρώπη: στην Ευρώπη αναπτύχθηκαν κατά 8,9%, συνεχίζοντας την ανοδική τους πορεία, ενώ στις ΗΠΑ υποχώρησαν κατά 10,1%, κυρίως λόγω της αποεπένδυσης της Ahold Delhaize από την FreshDirect. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της διοίκησης του ομίλου, η αποεπένδυση αυτή θα μειώσει τις συνολικές πωλήσεις του στις ΗΠΑ κατά 600 εκατ. δολάρια φέτος.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter