Σε συζητήσεις για την επέκταση της διανομής της σε αλυσίδες σούπερ μάρκετ στην Αττική βρίσκεται η πτηνοτροφική εταιρεία Αγροκτήματα Κρήτης Μανωλιτσάκης. Η εταιρεία λάνσαρε τον νέο κωδικό μπιφτεκιού κοτόπουλο, ο οποίος διανέμεται σε μεγάλο κομμάτι του δικτύου οργανωμένης λιανικής της Κρήτης (ΣΥΝ.ΚΑ, Χαλκιαδάκης, Σκλαβενίτης), όπου βρίσκεται και η έδρα της επιχείρησης. Ο κωδικός αποτέλεσε το «όχημα» για είσοδο των προϊόντων της εταιρείας σε ακόμη περισσότερα καταστήματα της αλυσίδας Σκλαβενίτης στην Αττική.

Η Αγροκτήματα Κρήτης Μανωλιτσάκης έχει επενδύσει σε προσωπικό που ισχυροποίησε το τμήμα πωλήσεων Αττικής, όπου η εταιρεία φιλοδοξεί να αυξήσει το «πάτημά» της. Στην Αθήνα διανέμει από την αρχή με ιδιόκτητο στόλο, όπως και στην Κρήτη. Πέρα από τα σούπερ μάρκετ, η Μανωλιτσάκης έχει τοποθετήσει προϊόντα σε επιλεγμένα σημεία μικρής και παραδοσιακής λιανικής, αλλά και σε premium κρεοπωλεία και μπουτίκ κρεάτων στην Αθήνα, εμφανίζοντας ανάπτυξη έως και 70% για τις πωλήσεις εντός Αττικής μεταξύ Οκτωβρίου 2023 και Οκτωβρίου 2024. Οι συνολικές πωλήσεις της εταιρείας αναπτύσσονται επίσης, αλλά, όπως εξήγησε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Αντώνης Μανωλιτσάκης στο FOODReporter, «είναι το μπιφτέκι κοτόπουλο που παρουσιάζει επαναλαμβανόμενες παραγγελίες, σε χρόνους ταχύτερους του αναμενόμενου και μεγαλύτερες ποσότητες, τόσο ώστε να “ανοίγει” νέα σημεία πώλησης, αλλά και να οδηγεί σε σκέψεις επέκτασης του στόλου διανομής». Συνολικά, η branded σειρά προϊόντων κοτόπουλου «Άρωμα Κρήτης», προϊόν καινοτόμου έρευνας μελών των Εργαστηρίων Διατροφής και Ζωοτεχνίας του Τμήματος Κτηνιατρικής του ΑΠΘ, αποτελεί την αιχμή των πωλήσεων.

Έρχεται η ώρα του φυσικού ζωμού κοτόπουλου
Τον Ιανουάριο 2025 φθάνει η ώρα για το λανσάρισμα του φυσικού ζωμού κοτόπουλου σε παραδοσιακή, μικρή και οργανωμένη λιανική, αλλά και σε κρεοπωλεία. Η εταιρεία θα λανσάρει οικιακή συσκευασία ενός λίτρου και έναν δεύτερο B2B τρίλιτρο κωδικό για επαγγελματίες. Πρόκειται για φυσικό προϊόν, το οποίο διατηρεί φυσικά χαρακτηριστικά, εξοικονομεί χρόνο μαγειρέματος για την εστίαση και αναμένεται να εμπλουτίσει την γκάμα προϊόντων που ήδη εμπορεύεται η Αγροκτήματα Κρήτης Μανωλιτσάκης προς σημεία Ho.Re.Ca. Η κατασκευή της γραμμής εμφιάλωσης ζωμού μέσα στο Νοέμβριο 2024 ολοκληρώνει το συνολικό επενδυτικό πλάνο της εταιρείας στο εργοστάσιο ως προς την παραγωγική δυναμικότητα. Πιο εξειδικευμένα, για το ζωμό, η εταιρεία χρησιμοποιεί κοτόπουλα που τεμαχίζει βρασμένα, τα οποία περνάνε σε γραμμές παραγωγής που επικοινωνούν με το μηχανολογικό εξοπλισμό τεμαχισμού. Με αυτόν τον τρόπο και με τη χρήση τεσσάρων βοτάνων (φασκόμηλο, θυμάρι, δίκταμο και την κρητική αλαδανιά), η εταιρεία δημιουργεί οικονομία κλίμακας, παράγει παράλληλα προϊόντα και εξοικονομεί πόρους.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter