Με ένα νέο τηλεοπτικό σποτ γίνεται, μετά από ένα σύντομο διάλειμμα, η επανεκκίνηση της 8χρονης συνεργασίας της Χαλβατζής-Μακεδονική με την Kevin+Marshall, για τις υπηρεσίες 360° επικοινωνίας. Πηγή έμπνευσης στο νέο TV spot Αγρόκηπος Χαλβατζή είναι η ελληνική φύση και η υψηλή διατροφική αξία των προϊόντων που προέρχονται από αυτή. Το σποτ είναι βασισμένο στο concept «Τίποτα πιο φυσικό». «Μια καθημερινή ελληνική οικογένεια που αγαπά την υγιεινή διατροφή και τα προϊόντα της ελληνικής γης, ζωντανεύει στις οθόνες μας και επιλέγει τα λαχανικά και τις σαλάτες οσπρίων της σειράς «Αγρόκηπος Χαλβατζή».

Τον ρυθμό δίνει η μητέρα της οικογένειας και από κοντά ο πατέρας με το παιδί. Παντζάρια που κόβονται, κολοκύθες που αλέθονται, ρόκες από καλαμπόκια που χοροπηδάνε στη φωτιά και ρεβίθια που ίπτανται, συνθέτουν ένα πολύχρωμο μαγειρικό κρεσέντο. Όλα δημιουργούνται εύκολα, απλά, πολύ γρήγορα και με πολύ διασκέδαση. Η ταινία καταλήγει στο μεγάλο οικογενειακό τραπέζι με ένα νόστιμο συνδυασμό πιάτων τόσο λαχταριστών, που εξαφανίζονται στο λεπτό!», περιγράφει το σποτ η εταιρεία, η παραγωγή του οποίου έγινε από την Pickcodes.