Στα μέσα Φεβρουαρίου ο μεγαλύτερος όμιλος σούπερ μάρκετ παγκοσμίως ανακοίνωσε την αύξηση της μετοχικής του συμμετοχής στο website ηλεκτρονικού εμπορίου Yihaodian της Κίνας, στο 51%. Για την ολοκλήρωση της αύξησης συμμετοχής αναμένεται η έγκριση των αρμόδιων κινεζικών αρχών.

Το website ξεκίνησε να λειτουργεί τον Ιούλιο του 2008 και σήμερα διαθέτει πάνω από 180.000 κωδικούς προϊόντων. Μεταξύ των κατηγοριών στις οποίες έχει δώσει ιδιαίτερη βαρύτητα το site είναι τα προϊόντα ευρείας κατανάλωσης, τα βρεφικά, τα ηλεκτρονικά, καθώς και τα είδη ένδυσης-υπόδησης. Με προσωπικό που ανέρχεται σε 5.400 υπαλλήλους και με ένα εκτεταμένο δίκτυο υπηρεσιών logistics με βάση σε πέντε μεγάλες πόλεις της Κίνας, έχει τη δυνατότητα να κάνει παραδόσεις αυθημερόν ή το αργότερο εντός την επόμενη της παραγγελίας, βασικών καταναλωτικών ειδών σε ανταγωνιστικές τιμές.

Όπως δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Global E-Commerce της Wal-Mart, Neil Ashe, «οι κάτοικοι της χώρας έχουν ήδη μεγάλη εξοικείωση με τις νέες τεχνολογίες και δυνατότητα πρόσβασης στη διεθνή αγορά μέσω του internet και των smart phones. Αυτή η επένδυση επιτρέπει στην εταιρεία μας να δώσει στους πελάτες μας στην Κίνα μια εξελιγμένη αγοραστική εμπειρία στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου».