Η στροφή των βρετανών καταναλωτών στις φθηνότερες λύσεις, λειτούργησε ευεργετικά για τους γερμανούς discounters Lidl και Aldi που δραστηριοποιούνται στη χώρα.

Η πρόσφατη έρευνα της Kantar (27 Απριλίου) κατέγραψε αύξηση των πωλήσεων πριν από το Πάσχα κατά 3,6% (περίοδος μέτρησης, τρίμηνο μέχρι τις 17 Απριλίου), σε σχέση με 2,6% που ήταν η αύξηση τον προηγούμενο μήνα. Οι πωλήσεις των Aldi και Lidl αυξήθηκαν κατά 15% και 14,7% αντίστοιχα, με αποτέλεσμα τα μερίδιά τους να εκτιναχθούν στο 3,3% και 2,6%.

Σύμφωνα με την Kantar, η αύξηση των μεριδίων προήλθε από δαπάνες τις οποίες πραγματοποίησαν ήδη υπάρχοντες καταναλωτές και όχι νέοι πελάτες. Την αμέσως επόμενη μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων σημείωσε η αλυσίδα Waitrose (7,7%). Από τις υπόλοιπες τέσσερις μεγαλύτερες αλυσίδες της χώρας –Tesco, Asda, Morrisons και Sainsbury’s- μόνο η Morrisons είχε αύξηση πωλήσεων πάνω από τον μέσο όρο της αγοράς (4%), γεγονός που οδήγησε σε αύξηση του μεριδίου της από 11,8% το προηγούμενο δωδεκάμηνο, σε 11,9%.