Η ανάπτυξη του μεριδίου των discounters συνεχίζεται και στη Μ. Βρετανία, σύμφωνα με τα πρόσφατα δημοσιευθέντα στοιχεία της εταιρείας ερευνών Kantar.

[Μεγάλη Βρετανία] Σε 12μηνη βάση (Φεβρουάριος 2010-Φεβρουάριος 2011) το ποσοστό της αγοράς που κατέχουν οι συγκεκριμένες αλυσίδες ανήλθε σε 3,1% από 2,8%, ενώ την ίδια περίοδο η Lidl αύξησε το μερίδιό της από 2,2% σε 2,4%. Στο σύνολο της αγοράς η αλυσίδα Waitrose πέτυχε την καλύτερή της επίδοση, φθάνοντας το μερίδιό της στο 4,4% για την ίδια περίοδο.

Αντίστοιχα, η Sainsbury’s αύξησε το μερίδιό της από 16,3% σε 16,5%, μείωνοντας την απόσταση που τη χωρίζει από τη δεύτερη σε μερίδιο αλυσίδα, την Asda, η οποία σημείωσε μικρή μείωση, φθάνοντας στο 16,9%. Και η Tesco έχασε μερίδιο, 0,1%, διαμορφώνοντας το ποσοστό της στο 30,3% της βρετανικής αγοράς. Όπως δήλωσαν οι αναλυτές της Kantar, η αύξηση του ποσοστού των εκπτωτικών αλυσίδων οφείλεται στην αύξηση της δαπάνης των πελατών τους και όχι στην απόσπαση πελατών από τις ανταγωνιστικές αλυσίδες σούπερ μάρκετ.